رونمایی از فورد موستانگ ۸۰۰ اسب بخاری Gulf Heritage + تصاویر

چهارشنبه 23 مرداد 98 ساعت 17:25
رونمایی از فورد موستانگ 800 اسب بخاری Gulf Heritage + تصاویر

یک نمایندگی شرکت فورد در ایالت تنسی از یک موستانگ GT تولید محدود برای گرامیداشت میراث خودروهای پرفورمنس شرکت فورد ساخته که ظاهراً می‌تواند رقیبی جدید برای شلبی جی تی ۵۰۰ باشد. این خودرو که فورد موستانگ Gulf Heritage نام دارد لیستی بلندبالا از تجهیزات پرفورمنس فنی و تغییرات ظاهری دارد که هر ماشین بازی را ترغیب به خرید آن می‌کند.

موستانگ Gulf Heritage مبتنی بر نسخه استاندارد موستانگ جی تی ساخته شده است. رنگ بدنه آبی آسمانی و نارنجی آن ما را به یاد خودروی GT40 می‌اندازد که طی دو سال متوالی ۱۹۶۸ و ۱۹۶۹ توانسته بود قهرمان مسابقه ۲۴ ساعته لومان شود. البته این نخستین باری نیست که در قرن بیست و یکم شاهد یک خودروی فورد با رنگ بدنه مذکور هستیم. هم اکنون موستانگ جی تی را اگر با پکیج Heritage Edition سفارش بدهید با رنگ بدنه مذکور در اختیار شما قرار خواهد گرفت. رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی خاکستری در کنار کیت بدنه فیبر کربنی ظاهراً این خودرو را بسیار ویژه و زیبا کرده‌اند.

رونمایی از فورد موستانگ 800 اسب بخاری Gulf Heritage + تصاویر

زیر کاپوت این خودرو شاهد نصب یک موتور هشت سیلندر خورجینی ۵ لیتری سوپرشارژردار هستیم که ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۱۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو صفر تا صد می‌تواند زیر ۳.۵ ثانیه پر کند، عددی که تقریباً نیم ثانیه سریع‌تر از موستانگ جی تی استاندارد می‌باشد. مشتری امکان انتخاب بین یک گیربکس ۱۰ دنده اتومات یا شش دنده دستی را خواهد داشت. هر دو گیربکس روی GT500 نیز قابل سفارش هستند. سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا این گیربکس‌ها با توجه به قدرت بیشتر پیشرانه موستانگ Gulf Heritage تقویت شده‌اند یا نه.

رونمایی از فورد موستانگ 800 اسب بخاری Gulf Heritage + تصاویر

نمایندگی مذکور موتور هشت سیلندر خورجینی خودرو را به کمک یک سوپرشارژر ۳ لیتری، یک اینترکولر هوا به آب، یک سیستم مکش قوی و انژکتورهای بزرگ‌تر توانسته تقویت کند. به منظور استفاده بهینه از ۳۴۰ اسب بخار قدرت بیشتر این خودرو، نمایندگی مذکور سیستم تعلیق آن را نیز تقویت کرده است. برای این که بتوانید عظمت این میزان قدرت بیشتر را درک کنید جالب است بدانید که مدل پایه تویوتا سوپرا ۲۰۲۰ همین میزان قدرت پیشرانه دارد.

رونمایی از فورد موستانگ 800 اسب بخاری Gulf Heritage + تصاویر

نهایتاً روی موتور یک پلاک فلزی نصب شده که شماره سریال خودرو را می‌توانید روی آن ببینید. نمایندگی Brown Lee قصد دارد ۱۱۹ دستگاه از موستانگ Gulf Heritage را تولید کند. این خودرو در دو سبک بدنه کوپه و کانورتیبل، با قیمت پایه ۱۴۰ هزار دلار فروخته خواهد شد. با این قیمت از رقبای اصلی آن می‌توانیم به خودروهایی مثل نیسان جی تی آر، آکورا ان اس ایکس، جگوار اف تایپ و نمونه‌های تقویت شده پورشه ۹۱۱ اشاره کنیم.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar