رونمایی از مرسدس بنز GLB 250 مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

بروزرسانی در: چهارشنبه 22 خرداد 98 ساعت 11:28
رونمایی از مرسدس بنز GLB 250 مدل 2020 + تصاویر

مرسدس بنز GLB 250 مدل ۲۰۲۰، به عنوان تنها تریم قابل سفارش فعلی GLB کلاس، بالاخره رونمایی شد. درتریم Edition 1 که تصاویرش را اینجا ملاحظه می‌کنید، این خودرو کاملاً شبیه به کانسپتی می‌باشد که چند ماه پیش رونمایی شده بود. تنها تغییرات شامل طراحی متفاوت بخش پایینی جلوپنجره، تایرهای بزرگ‌تر و یک باربند با ظاهری قدرتمند هستند. از سوی دیگر چراغ‌ها هیچ تغییری نکرده‌اند و خودرو همان شکل جعبه‌ای نرم خود را دارد. این طراحی از نظر ما بسیار زیبا و شیک بوده و به احتمال زیاد بسیار موفق خواهد بود. از نظر ابعاد نیز GLB 250 تفاوتی با مدل کانسپت نداشته و فقط حدوداً ۲.۵ سانتی متر از نظر طول بدنه و طول بین دو محور از GLC کلاس کوتاه‌تر است. مانند بسیاری از مرسدس بنزهای مدرن، طراحی و استایل کلی خودرو بسیار جذاب و زیبا می‌باشد و کم‌تر کسی را می‌توانید بیابید که آن را دوست ندارد.

مرسدس بنز GLB 250 مدل 2020

طراحی کابین نیز بسیار شبیه به کانسپت است و شکل داشبورد و حتی درها نیز همان هستند. البته که میزان تزئینات و موارد این چنین کابین در مقایسه با مدل کانسپت بسیار کم‌تر شده‌اند. ولی با این حال خودرو مانند تمام مرسدس بنزهای فعلی همچنان بسیار مدرن و لوکس بوده و صفحات نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی و کیلومتر و آمپرها در کنار نورپردازی محیطی حس و حال خوبی به خودرو بخشیده‌اند. مرسدس بنز GLB 250 به کمک تزئینات آلومینیومی لوله‌ای شکل بزرگ که روی داشبورد و دستگیره درها قرار گفته‌اند خود را از A کلاس و CLA کلاس متمایز کرده است. البته با همه این اوصاف، مهم‌ترین چیزی که در مورد کابین خودرو می‌توان مطرح کرد هیچ یک از این موارد نبوده و به ظرفیت سرنشین آن مربوط می‌شود. مرسدس بنز GLB 250 را می‌توانید با آپشن صندلی ردیف سوم سفارش داده و ظرفیت سرنشین آن را به هفت نفر افزایش بدهید. ظرفیت بار خودرو برای مدل ۵ سرنشین بسته به وضعیت باز و بسته بودن صندلی‌ها بین ۵۷۰ تا ۱۷۵۵ لیتر متغیر است. ظرفیت بار مدل هفت سرنشین خودرو هنوز اعلام نشده است.

مرسدس بنز GLB 250 مدل 2020

پیشرانه مرسدس بنز GLB 250 نیز از مدل کانسپت و CLA کلاس قرض گرفته شده است. این پیشرانه ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر خطی ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. خروجی‌های آن به کمک یک گیربکس هشت دنده دو کلاچه اتومات بسته به مدل خریداری شده به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌ها می‌تواند منتقل شود. تقسیم گشتاور پیش فرض سیستم دو دیفرانسیل خودرو برابر با ۸۰ درصد جلو و ۲۰ درصد عقب می‌باشد. با فعال شدن حالت اسپرت این میزان به ۷۰/۳۰ تغییر پیدا می‌کند و در حالت آفرود، تقسیم گشتاور جلو و عقب ۵۰/۵۰ می‌شود. در حالت آفرود همچنین تنظیمات دریچه گاز و ترمز ABS هم تغییر می‌کنند. مدل دو دیفرانسیل به صورت استاندارد به یک پکیج آفرود مجهز است که علاوه بر حالت رانندگی مذکور، آپشن کمکی حرکت در سربالایی را به خودرو اضافه می‌کند.

مرسدس بنز GLB 250 مدل 2020

مرسدس بنز GLB 250 مدل ۲۰۲۰ تا پایان سال جاری میلادی قرار است وارد بازار شود. قیمت گذاری و همچنین میزان مصرف سوخت آن اعلام نشده‌اند. با نزدیک شدن به زمان آغاز فروش، می‌توانیم با جزئیات کامل این خودرو آشنا شویم. با توجه به ابعاد خودرو، می‌توان قیمت پایه آن را بین ۳۴ تا ۴۱ هزار دلار تخمین زد که قیمت پایه GLA کلاس و GLC کلاس هستند.

Autoblog منبع: Z4Car

تصاویر مرسدس بنز GLS 2020 منتشر شد

جزئیات ورود بنز CLS مدل ۲۰۱۹ از مرز بازرگان

با نسل سوم و جدید بنتلی فلایینگ اسپور آشنا شوید

فراری ۶۱۲ اسکالیتی شوتینگ بریک هم آمد + تصاویر

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar