رونمایی از نسخه ویژه موتورسیکلت هارلی دیویدسون CVO Road Glide

چهارشنبه 23 بهمن 98 ساعت 20:36
رونمایی از نسخه ویژه موتورسیکلت هارلی دیویدسون CVO Road Glide

با ۴۰ هزار دلار پول در بازار جهانی اگر به دنبال خرید یک خودروی جدید باشید گزینه‌های بسیاری پیش رویتان خواهد بود. به عنوان مثال می‌توانید نسل جدید آئودی A4، جیپ رانگلر پر آپشن، یک لکسوس RC یا اگر به موتورسیکلت علاقه دارید، جدیدترین موتورسیکلت کاستوم هارلی دیویدسون را خریداری نمایید!

این مبلغ برای خرید یک موتورسیکلت بسیار بالاست، ولی هارلی دیویدسون CVO Road Glide به هیچ وجه یک مدل عادی نیست. این موتورسیکلت توسط شاخه Custom Vehicles Operations که به صورت اختصاری CVO نامیده می‌شود ساخته شده است. این شاخه از سال ۱۹۹۹ همواره بهترین موتورسیکلت‌ها را زا نظر ظاهری، تکنولوژی و پرفورمنس تولید می‌کند. برای ساخت این پروژه شاخه CVO ابتدا یک موتور بزرگ‌تر ۱.۹ لیتری با ۱۶۹ اسب بخار قدرت را روی نسخه استاندارد موتورسیکلت رود گلاید هارلی دیویدسون نصب کرده است. این موتور در واقع بزرگ‌ترین موتور در خانواده پیشرانه‌های V توئین هارلی دیویدسون محسوب می‌شود و در این مدل خاص به گیربکس شش دنده کروز درایو متصل شده است.

هارلی دیویدسون CVO Road Glide

پیشرانه قوی‌تر نصب شده در کنار رینگ‌های متفاوت ۷ پر، سیستم تعلیق تقویت شده با تمرکز روی هندلینگ و یک بادی کیت کامل همگی این موتورسیکلت را بسیار خاص و جذاب کرده‌اند. این موتورسیکلت فقط در رنگ بدنه Premium Sand Dune فروخته خواهد شد. تمامی نمونه‌های CVO Road Glide به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی، هدست بلوتوث که با کلاه ایمنی راننده هماهنگ می‌شود و نهایتاً یک سیستم صوتی قوی ۶۰۰ وات مجهز خواهند بود.

هارلی دیویدسون CVO Road Glide

قیمت Road Glide استاندارد ۲۱ هزار و ۷۰۰ دلار می‌باشد و قیمت CVO Road Glide از سوی شرکت ۴۰ هزار و ۹۹۹ دلار تعیین شده است. این مشتریان هستند که باید تصمیم بگیرند آیا موارد اضافه شده روی این نسخه ویژه ارزش پول دو دستگاه هارلی دیویدسون رود گلاید را دارد یا نه. اگر علاقه مند به خرید این موتورسیکلت هستید بهتر است زود وارد عمل شوید، زیرا یکی از سخنگوهای شرکت گفته که هر نمایندگی شرکت فقط یک دستگاه از CVO Road Glide دریافت خواهند کرد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar