رونمایی از نسخه ویژه جیپ رانگلر با ظاهری نظامی + تصاویر

شنبه 18 آبان 98 ساعت 18:20
رونمایی از نسخه ویژه جیپ رانگلر با ظاهری نظامی + تصاویر

شرکت جیپ در حال آماده سازی مدل نسخه ویژه Freedom برای رانگلر مدل ۲۰۲۰ می‌باشد و اکنون جزئیات بیشتری از این خودرو و همچنین قیمت پکیج آن را می دانیم. قبلاً شرکت جیپ دو نسخه ویژه برای این خودرو به نام‌های ویلیز و بلک اند تن را معرفی کرده بود. این مدل نسخه ویژه جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۰ در واقع جا پای همان مدل‌های Built to Serve شرکت رم گذاشته که برای برخی مدل‌های پیکاپ این کمپانی طراحی شده بودند.

رانگلر فریدوم مبتنی بر تریم اسپرت اس جیپ رانگلر ساخته شده و در دو مدل بدنه دو و چهار در قابل سفارش می‌باشد. از مهم‌ترین موارد در طراحی ظاهری این خودرو می‌توان به یک ستاره بزرگ روی کاپوت، پرچم‌های آمریکا روی گلگیرهای جلو و نوشته Oscar Mike (استعاره از On the Move در ارتش آمریکا) روی در عقب و گلدوزی آن روی روکش صندلی‌ها اشاره کرد. همچنین مواردی مانند سقف پارچه‌ای اعلا، رینگ‌های ۱۷ اینچی خاکستری، صندلی‌های پارچه با تزئینات چرمی و دوخت متضاد نقره‌ای و یک پلاک آلومینیومی داخل در عقب که به تاریخچه نظامی جیپ اشاره می‌کند در طراحی ظاهری و کابین این خودرو بسیار به چشم می‌زنند.

رونمایی از نسخه ویژه جیپ رانگلر با ظاهری نظامی + تصاویر

شرکت قیمت جیپ رانگلر فریدوم را در مدل دو در ۳۴ هزار و ۱۹۰ دلار و در مدل چهار در ۳۷ هزار و ۶۹۰ دلار اعلام کرده است. جالب است بدانید جیپ رانگلر فریدوم در مقایسه با مدل رانگلر اسپرت اس که مبتنی بر آن ساخته شده ۲۶۹۵ دلار قیمت بیشتری دارد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar