اعلام قیمت و جزئیات تریم های کیا سلتوس مدل ۲۰۲۱

بروزرسانی در: چهارشنبه 5 بهمن 01 ساعت 22:22
اعلام قیمت و جزئیات تریم های کیا سلتوس مدل 2021

شرکت کیا در تبلیغ مخصوص خود ویژه مسابقه سوپر بول ورود رسمی کیا سلتوس به بازار آمریکا را اعلام کرد. در همین راستا این شرکت امروز جزئیات قیمتی و تریم های مختلف آن را نیز منتشر کرده است. قبلاً گزارشی در اینترنت در مورد قیمت‌های این خودرو منتشر شده بود و با اعلام قیمت‌های رسمی، معلوم شده که آن قیمت‌ها همه صحیح بوده‌اند. با احتساب ۱۱۲۰ دلار هزینه نمایندگی، قیمت‌ تریم های مختلف کیا سلتوس به شرح زیر است:

تریم LX دو دیفرانسیل ۲۳ هزار و ۱۱۰ دلار

تریم S دیفرانسیل جلو ۲۳ هزار و ۱۱۰ دلار

تریم S دو دیفرانسیل ۲۴ هزار و ۶۱۰ دلار

تریم EX دو دیفرانسیل ۲۶ هزار و ۴۱۰ دلار

تریم S توربو ۲۶ هزار و ۶۱۰ دلار

تریم SX توربو ۲۹ هزار و ۱۰ دلار

مدل پایه آل ایکس به یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر با ۱۴۶ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور مجهز بوده و به کمک یک گیربکس CVT آن‌ها را به تمام چرخ ها منتقل می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو برابر با ۸.۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است. از جمله تجهیزات استاندارد آن می‌توان به سیستم ورود بدون کلید، صفحه نمایش ۸ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی و رینگ‌های ۱۷ اینچی اشاره کرد.

مدل اس با همین پیشرانه و البته سیستم دیفرانسیل جلو در حالت ترکیبی مصرف سوختی معادل ۷.۶ لیتر به ازای هر صد کیلومتر دارد. لیست تجهیزات استاندارد آن بهتر شده و مواردی مانند جلوپنجره متفاوت با چراغ‌های روز روشن و چراغ‌های عقب LED، روکش چرم Sofino و پارچه، فرمان و دسته دنده چرمی، باربند و گرم کن آینه‌های بغل به آن اضافه شده‌اند. از مهم‌ترین سیستم‌های ایمنی و کمکی رانندگی آن می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، کمکی حفظ مسیر و هشدار خروج از خط اشاره کرد. رادار نقطه کور را به عنوان یک آپشن باید روی این خودرو سفارش بدهید. آپشن سیستم دو دیفرانسیل با دیفرانسیل قفل شونده ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد.

اعلام قیمت و جزئیات تریم های کیا سلتوس مدل 2021

مدل EX نیز دو دیفرانسیل بوده و علاوه بر تجهیزات و امکانات دو مدل قبلی، مواردی مانند روکش چرم Sofino صندلی‌ها، گرم کن صندلی‌های جلو، صندلی راننده برقی، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، استارت از راه دور، سیستم تهویه مطبوع اتومات، سانروف برقی، شارژ بی سیم تلفن همراه و یک پورت USB برای سرنشین‌های عقب در کنار رینگ‌های جدید ۱۷ اینچی به کیا سلتوس جدید اضافه شده‌اند. تجهیزات ایمنی و کمکی رانندگی استاندارد آن شامل رادار نقطه کور، سیستم هشدار ترافیک عقب و سیستم پیشگیری از تصادف بوده و تمام موارد مدل قبلی را نیز دارد.

اعلام قیمت و جزئیات تریم های کیا سلتوس مدل 2021

مدل S توربو مبتنی بر همین مدل S ساخته شده، ولی از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو با ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. این خودرو به یک گیربکس هفت دنده اتومات دو کلاچه و سیستم دو دیفرانسیل نیز مجهز است. این خودرو ۳۵۰۰ دلار گران‌تر از مدل S بوده و با پرداخت این مبلغ شما مواردی مانند سیستم دو دیفرانسیل، موتور قوی‌تر و تجهیزات بسیار بیشتر را در اختیار خواهید داشت.

نهایتاً مدل گران قیمت SX توربو مواردی مانند چراغ‌های جلو و مه شکن LED، روکش چرم سوفینو، صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم صوتی Bose، سیستم نورپردازی Sound Connected Mood، آینه وسط الکتروکرومیک و سیستم کمکی خروج ایمن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

autoblog

منبع: Z4Car

قیمت محصولات کیا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar