پولاریس اسلینگ شات ۲۰۲۰ با پیشرانه و گیربکس جدید

پنج شنبه 26 دی 98 ساعت 12:40
پولاریس اسلینگ شات 2020 با پیشرانه و گیربکس جدید

خودروی سه چرخه پولاریس اسلینگ شات مدل ۲۰۲۰ در حالی وارد پنجمین مدل سال خود می‌شود که این بار با یک پیشرانه جدید و آپشن گیربکس اتومات آمده تا فروش خود را افزایش بدهد. پولاریس می‌گوید این خودرو تقریباً ۷۰ درصد به روزرسانی شده، ولی بدون شک مهم‌ترین آن‌ها پیشرانه است. موتور قبلی اکو تک چهار سیلندر ۲.۴ لیتری ساخت جنرال موتورز در این مدل جدید پولاریس اسلینگ شات جای خود را به یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری داده که طراحی آن داخل شرکت انجام شده است. در این مدل کنار گیربکس ۵ دنده دستی شاهد ارائه یک گیربکس AMT هم هستیم که برای نخستین بار است روی اسلینگ شات عرضه شده است.

موتور جدید خودرو به نام پرو استار اولین پیشرانه چهار سیلندر طراحی شده توسط پولاریس محسوب می‌شود. این موتور با حجم ۲ لیتر در دو تیونینگ مختلف عرضه شده است. در پولاریس اسلینگ شات SL مدل ۲۰۲۰ این موتور ۱۷۳ اسب بخار قدرت در ۸۵۰۰ دور در دقیقه و ۱۶۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. جالب است بدانید موتور قبلی ساخت جنرال موتورز ۱۶۴ اسب بخار قدرت داشت. در مدل قوی‌تر پولاریس اسلینگ شات R این موتور ۲۰۳ اسب بخار قدرت در ۸۲۵۰ دور در دقیقه و ۱۹۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. پولاریس هنوز اطلاعاتی در مورد پرفورمنس خودروی SL منتشر نکرده، ولی ادعا می‌کند که مدل R می‌تواند صفر تا صد را در ۴.۹ ثانیه پر کند.

پولاریس اسلینگ شات 2020 با پیشرانه و گیربکس جدید

هر دو موتور را می‌توان با گیربکس اتومات جدید که اتو درایو نام دارد سفارش داد. این گیربکس در واقع از نوع AMT بوده و دقیقاً مانند یک گیربکس فول اتومات کار می‌کند. راننده از طریق دکمه‌هایی می‌تواند با این جعبه دنده کار کند. گیربکس اتو درایو به صورت استاندارد روی SL ارائه شده، در مدل R ولی خودرو به صورت استاندارد به یک گیربکس دستی مجهز است و اتو درایو صرفاً به عنوان یک آپشن برای آن ارائه شده است.

تغییرات بیشتر داخل کابین اعمال شده‌اند. پولاریس اسلینگ شات جدید به استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید مجهز است. کنسول مرکزی بازطراحی شده و فضای ذخیره بیشتری دارد. فرمان خودرو جدید و از نوع کف تخت بوده و نورپردازی کابین و همچنین دریچه‌های ورودی هوا نیز تغییراتی داشته‌اند. صفحه نمایش ۷ اینچی Ride Command نیز به روزرسانی شده است.

پولاریس اسلینگ شات 2020 با پیشرانه و گیربکس جدید

طراحی بدنه در پولاریس اسلینگ شات مدل ۲۰۲۰ کم‌ترین تغییرات را نسبت به مدل قبلی داشته است. برخی تغییرات کوچک در بخش جلو شامل چراغ‌های LED جدید اعمال شده‌اند. رینگ‌های خودرو نیز به روزرسانی شده است. پولاریس می‌گوید در مدل جدید اسلینگ شات تغییراتی روی شاسی و سیستم تعلیق هم اعمال کرده است.

قیمت پولاریس اسلینگ شات مدل ۲۰۲۰ برای نسخه SL از ۲۶ هزار و ۴۹۹ دلار شروع می‌شود قیمت مدل R تقریباً ۳۱ هزار دلار تعیین شده است. قیمت این مدل با آپشن اتو درایو به ۳۲ هزار و ۷۰۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. فروش پولاریس اسلینگ شات مدل ۲۰۲۰ از بهار امسال آغاز خواهد شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar