یک دور کامل پیست نوربورگ رینگ با مک لارن ۷۲۰ اس + ویدیو

بروزرسانی در: یکشنبه 23 دی 97 ساعت 03:26
یک دور کامل پیست نوربورگ رینگ با مک لارن 720 اس + ویدیو

شرایط پیست نوربورگ رینگ به گونه‌ای است که رانندگی در آن بسیار سخت بوده و اجازه اشتباه به راننده را نمی‌دهد. به عبارت دیگر، برای رانندگی در جهنم سبز باید فوق العاده حرفه‌ای باشید. موضوعی که ظاهراً راننده این مک لارن ۷۲۰ اس در آن بسیار خبره است.

این تست غیر رسمی یک دور کامل پیست نوربورگ رینگ ظاهراً چند روز پیش انجام شده و بار دیگر، توانایی‌های فوق العاده مک لارن برای ساخت ابرخودروهای جذاب را نشان می‌دهد.

قبل از تماشای این ویدیو باید هشدار بدهیم که به دلیل رانندگی با سرعت بسیار بالا و عبور از پیچ‌های خطرناک توسط این ابرخودروی بریتانیایی، با تماشای این ویدیو که از داخل کابین ضبط شده سطح آدرنالین خون شما قطعاً بسیار بالا خواهد رفت.

مک لارن ۷۲۰ اس در این تست با تایرهای پیرلی پی زیرو کورسا توانسته یک دور کامل پیست نوربورگ رینگ را در ۷ دقیقه و ۸ ثانیه و ۳۴ صدم ثانیه ثبت کند. پس تصور کنید با تایرهایی مانند Trofeo این ابرخودرو چه کاری می‌تواند انجام بدهد...

رکورد دار فعلی یک دور کامل پیست نوربورگ رینگ لامبورگینی آونتادور SVJ است. این خودرو یک دور کامل را توانسته در ۶ دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۹۵ صدم ثانیه همین تابستان اخیر طی کند و پورشه ۹۱۱ GT2 RS را با ۲ ثانیه اختلاف و هوراکان پرفورمانته را با ۷ ثانیه اختلاف شکست بدهد.

آونتادور SVJ این رکورد فوق العاده را توانسته با تایرهای پیرلی پی زیرو Trofeo آر به ثبت برساند. این تایرها روی آونتادور SVJ به صورت آپشن ارائه شده‌اند و خودرو به صورت استاندارد به تایرهای پی زیرو کورسا مجهز می‌باشد.

دیگر صحبت کافیست، یک صندلی بیاورید، بنشینید، ولوم را تا انتها بالا ببرید و این ویدیو را تماشا کنید. به ما اعتماد کنید، اگر ماشین باز هستید عاشق این ویدیو خواهید شد.

متبع ترجمه: Carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar