نگاهی به خطرناک‌ترین تویوتا پریوس دنیا + ویدیو و تصاویر

بروزرسانی در: دوشنبه 28 آبان 97 ساعت 17:56
نگاهی به خطرناک‌ترین تویوتا پریوس دنیا + ویدیو و تصاویر

اگر قرار باشد برای یک پروژه، خودرویی را انتخاب کنید که یک مسلسل M61 Vulcan، که می‌تواند در عرض یک دقیقه ۶۶۰۰ گلوله ۲۰ میلی متری را شلیک کند روی آن نصب شود، اولین خودروهایی که احتمالاً به ذهنتان می‌رسند بدون شک پیکاپ تراک هایی مانند فورد اف ۱۵۰ راپتور هستند. ولی شرکت Black Rifle Coffee Company ظاهراً می‌خواهد متفاوت از همه باشد و این مسلسل قوی را روی یک دستگاه تویوتا پریوس نصب کرده است. چرا؟ جواب خود را در انتهای مطلب خواهید گرفت.

نگاهی به خطرناک‌ترین تویوتا پریوس دنیا + ویدیو و تصاویر

برای ساخت این پروژه، ۱۶۰ نفر ساعت کار انجام شده است. از آن جمله می‌توان به حذف کابین خودرو به منظور جا باز کردن برای نصب یک رول کیج بزرگ اشاره کرد. اسلحه‌های مختلفی را می‌توان روی این رول کیج نصب کرد. تصور کنید اکنون یک تویوتا پریوس در اختیار دارید که می‌توانید انواع اسلحه‌ها را روی آن نصب کنید.

مسلسل M61 Vulcan که معمولاً روی جت‌های جنگنده اف ۱۶، اف ۱۸ و اف ۲۲ نصب می‌شود، یک مسلسل با شش لوله چرخشی است و در هر دقیقه می‌تواند ۱۸۰ هزار دلار مهمات را بسوزاند. چگونه؟ هر گلوله ۲۰ میلی متری ۲۷ دلار قیمت دارد و شلیک پشت سر هم به مدت یک ثانیه هزینه‌ای برابر با ۲۹۷۰ دلار روی دست شما خواهد گذاشت. شگفت زده شده‌اید نه؟

نگاهی به خطرناک‌ترین تویوتا پریوس دنیا + ویدیو و تصاویر

به جز اعمال تغییرات زیاد روی تویوتا پریوس و متفاوت‌تر کردن ظاهر آن در مقایسه با یک پریوس معمولی، شرکت BRCC همچنین نحوه کار مسلسل M61 Vulcan را نیز تغییر داده است. از آن جایی که پریوس یک موتور الکتریکی هم دارد، BRCC کاری کرده که این مسلسل M61 Vulcan قرض گرفته شده از جنگنده اف ۱۶ فقط با چاشنی‌های الکتریکی کار کند. این مسلسل همچنین یک سیستم گلوله بدون اتصال دارد که سیستم هیدرولیک آن را به الکتریکی تغییر داده است.

فقط یک لحظه به دردسرهایی که BRCC برای ساخت این پروژه تحمل کرده فکر کنید. تبدیل تویوتا پریوس به یک ماشین جنگی قطعاً کار سخت و طاقت فرسایی است، چه برسد به این که بخواهید یک مسلسل مخصوص هواپیماهای جنگنده را به مدلی قابل استفاده روی پریوس تبدیل کنید.

چرا؟ چون راپتورها بسیار گران قیمت هستند!

منبع ترجمه: Motor 1

ویدیو:

گالری عکس:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "نگاهی به خطرناک‌ترین تویوتا پریوس دنیا + ویدیو و تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Parto
مهمان

***بسیار عالی و جامع