معرفی مرسدس بنز AMG S63 E پرفورمنس منصوری

چهارشنبه 17 آبان 02 ساعت 10:51
معرفی مرسدس بنز AMG S63 E پرفورمنس منصوری

سدان لوکس مرسدس بنز با آپشن‌های کامل از سری AMG S63 E، توسط منصوری تیونینگ شده است تا ویژگی‌های اسپرت بیشتری داشته باشد.

آستانه قیمت مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۳، حدود ۱۲۰ هزار دلار است؛ اما برای خرید S63 هیبرید، نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار پرداخت می‌شود. قوی‌ترین S کلاس استاندارد کارخانه با نام کامل AMG S63 E پرفرمنس، قدرت ۷۹۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۳۰ نیوتن‌متر دارد. این مدل، با پیشرانه ۴ لیتر V8 توئین توربو و کمک موتور برقی، دو دیفرانسیل است و در زمان ۲/۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

محصول منصوری، کیت بدنه ویژه برای AMG S63 E پرفرمنس ارایه می‌کند و البته از ارتقای فنی نیز بهره‌مند است. این محصول، ۸۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۹۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جزئیات بیشتر شامل وزن خالص و عملکرد فنی S کلاس منصوری هنوز مشخص نیست.

مرسدس S کلاس منصوری، رینگ‌های ۲۲ اینچ سیاه با تایرهای کنتیننتال دارد. پهنای لاستیک در جلو ۲۶۵ و در عقب، ۳۰۵ میلی‌متر است. ادوات فیبرکربن در قسمت‌های مختلف بدنه دیده می‌شود و همراه با رنگ خاکستری بدنه، تضاد چشم‌نواز دارد. داخل کابین نیز، علاوه‌بر چرم مرغوب صندولی و فرمان، فیبرکربن سرخ برای داشبورد استفاده شده است. این ترکیب، در کفپوش و تودری‌ها نیز دیده می‌شود.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar