معرفی فیس‌ لیفت پیکاپ چانگان هانتر ۲۰۲۴

بروزرسانی در: چهارشنبه 8 آذر 02 ساعت 09:14
معرفی فیس‌ لیفت پیکاپ چانگان هانتر 2024

پیکاپ چانگان هانتر که احتمال حضور آن در بازار ایران بسیار زیاد است، در مدل ۲۰۲۴ با یک طراحی بسیار تهاجمی، به‌ روز شده است.

در طراحی ظاهری، چانگان هانتر ۲۰۲۴ با پیروی از رویکرد طراحی جدید این شرکت، چهره‌ای تهاجمی‌تر و قدرتمندتر به خود گرفته است. جلوپنجره جدید با خطوط افقی و چراغ‌های جلوی باریک، نمای جلوی خودرو را مدرن‌تر کرده است. در نمای جانبی، محافظ‌های پلاستیکی دور گلگیرها، حس قدرت و قابلیت آفرود را تقویت می‌کنند.

در نمای عقب، تغییرات چندانی اعمال نشده است، اما درب قسمت بار در مدل جدید به صورت دو تکه قابل سفارش است که دسترسی به فضای بار را آسان‌تر می‌کند. مهم‌ترین تغییر در چانگان هانتر ۲۰۲۴، عرضه آن با پیشرانه هیبریدی است. این پیشرانه از دو موتور الکتریکی با قدرت‌های ۹۵ و ۱۷۷ اسب‌بخار تشکیل شده است که توسط یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ بنزینی شارژ می‌شوند.

این پیشرانه ترکیبی، شتاب صفر تا صد ۷.۹ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی ۱.۳ لیتر در هر صد کیلومتر را برای هانتر فراهم می‌کند. همچنین، شعاع حرکتی این خودرو با هر بار شارژ کامل باتری‌ها و باک بنزین، ۱۰۳۱ کیلومتر است.

علاوه بر این، چانگان هانتر ۲۰۲۴ در دو طول شاسی متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد با فاصله محوری ۳۱۸۰ میلی‌متر و نسخه کشیده با فاصله محوری ۳۴۳۰ میلی‌متر. نسخه کشیده‌تر فضای بار بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ظرفیت حمل بار استاندارد چانگان هانتر ۲۰۲۴ ۴۹۵ کیلوگرم است. همچنین، نسخه دو موتوره این خودرو می‌تواند تا ۲.۵ تن بار را یدک بکشد.

در مجموع، چانگان هانتر ۲۰۲۴ با تغییراتی در طراحی ظاهری و پیشرانه، خودرویی جذاب‌تر و توانمندتر از مدل قبلی است. این خودرو گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک پیکاپ با قابلیت‌های آفرود و مصرف سوخت اقتصادی هستند.

خودرودیلی

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar