بی ام و M2 جدید با تیونینگ AC اشنیتزر

دوشنبه 6 شهریور 02 ساعت 13:22
بی ام و M2 جدید با تیونینگ AC اشنیتزر

AC اشنیتزر برای نسل دوم بی ام‌ و M2 پکیج تیونینگ کاملی را در نظر گرفته که شامل قطعات آیرودینامیک بدنه، کاهش ارتفاع تعلیق و افزایش قدرت می‌شود.

یکی از معتبرترین تیونرهای محصولات ب‌ام‌و، AC اشنیتزر است و حالا مجموعهٔ کاملی از لوازم جانبی را برای نسل دوم M2 ارائه کرده است. این تیونر قطعات سفارشی بدنه، رینگ‌های جدید فورج‌کاری شده و تغییراتی داخلی را برای کوپهٔ آلمانی تدارک دیده و در آیندهٔ نزدیک هم سراغ افزایش قدرت موتور خواهد رفت. اسپویلر دوتکه عقب یا یک بال بزرگ با اسپویلر روی سقف، چهار سر اگزوز با قطر ۱۱۰ میلی‌متر و رینگ‌های فورج‌کاری شدهٔ سبک AC4 در اندازه‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی قطعات AC اشنیتزر برای M2 هستند.

علاوه بر این، یک کیت کاهش ارتفاع تعلیق هم برای این خودرو ارائه شده که ارتفاع در محور جلو را ۲۰ تا ۲۵ میلی‌متر و در محور عقب ۱۵ تا ۲۰ میلی‌متر کمتر می‌کند. در همین حال، برخی قطعات بیرونی این تیونر برای M2 هنوز در دست توسعه هستند و به همین دلیل در تصاویر با روکش‌های استتاری پوشانده شده‌اند. این قطعات شامل جلوپنجره و اسپلیتر جدید، کاناردها، باله‌های داخل ورودی‌های هوای سپر، رکاب‌های جانبی متفاوت و دیفیوزر اصلاح‌شدهٔ عقب خواهد بود. این ارتقاءها در آیندهٔ نزدیک به همراه سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ قابل سفارش خواهند بود.

تیونر آلمانی همچنین هم‌اکنون روی سیستم تعلیق قابل تنظیم برای M2 هم کار می‌کند که ارتفاع را در جلو بین ۲۵ تا ۳۵ میلی‌متر و در عقب بین ۱۰ تا ۲۰ میلی‌متر کاهش میدهد؛ اما قطعاً بدون افزایش قدرت موتور، این پکیج تیونینگ کامل نخواهد بود.

موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی M2 با نام S58، به‌صورت استاندارد ۴۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند اما همه میدانیم که توانایی و ظرفیت این موتور بسیار بیشتر است زیرا همین پیشرانه در M3 و M4 کامپتیشن ۵۱۰ اسب بخار و در مدل ۳.۰ CSL تولید محدود ۵۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

البته انتظار چنین افزایش قدرت بزرگی از AC اشنیتزر نمی‌رود اما رساندن قدرت M2 به بیش از ۵۰۰ اسب بخار توسط این تیونر ممکن به نظر می‌رسد. این در حالی است که  ب‌ام‌و هم سال آینده با M2 CS از این مرز عبور خواهد کرد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar