رونمایی بی ام و M2 GT آلفا N پرفورمنس

چهارشنبه 5 مهر 02 ساعت 13:29
رونمایی بی ام و M2 GT آلفا N پرفورمنس

شرکت تیونینگ آلفا N پرفورمنس پس از انتشار تصاویر دیجیتالی بی‌ام‌و M2 GT خود در ماه‌های قبل به‌صورت رسمی این خودرو را رونمایی کرد.

خودرویی که مشاهده می‌کنید برای اولین بار راهی خیابان‌های آلمان شده است و در بدنه آن قطعات فیبر کربنی زیادی دیده می‌شوند. شاخص‌ترین تغییر بدنه M2 GT را می‌توان بال عقبی دانست که ما را به یاد خودروی سفارشی M3 GT E36 اواسط دهه ۹۰ میلادی می‌اندازد. با نگاهی دقیق‌تر همچنین متوجه فلاپ هایی خواهید شد که از پلاستیک ساخته شده‌اند.

دیگر ویژگی برجسته محصول آلفا N پرفورمنس گلگیرهایی است که پذیرای ورودی‌های فیبر کربنی و تیغه‌های برجسته از جنس همین ماده سبک‌وزن شده‌اند. خنک کاری بیشتر قوای محرکه نیز توسط کاپوت کربنی جدیدی انجام می‌شود که با ورودی‌های افقی موجود باعث تنفس بهتر پیشرانه S58 توئین توربو خواهند شد. علاوه بر بال بزرگ عقب یک اسپلیتر جلوی سه‌تکه و قابل تنظیم نیز روی بی‌ام‌و M2 GT وجود دارد.

تکمیل کننده تغییرات این خودروی اسپرت جلوپنجره، دیفیوزر و قطعات زیر کف خودروست که همگی از فیبر کربنی ساخته شده‌اند. رینگ‌های ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب نیز جلوه دیگری به M2 می‌دهند. لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ۴S هم این رینگ‌ها را همراهی می‌کنند. مشتریان با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توانند سیستم تعلیق سفارشی اولینز را نیز خریداری نمایند. آلفا N پرفورمنس در بازار آلمان قیمت ۲۴ هزار دلاری برای کیت تیونینگ خود در نظر گرفته است. البته قطعات پکیج را می‌توان به‌صورت تکی نیز سفارش داد اما باید گفت قیمت یاد شده شامل رینگ‌ها و تغییرات کابین نیست. در بخش داخلی M2 GT نمایشگر اضافی نیز وجود دارد که نه تنها اطلاعات ضروری را نشان می‌دهد بلکه می‌تواند پارامترهای مختلف رانندگی در پیست را نیز ذخیره کند.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar