رونمایی آئودی RS6 لگاسی ادیشن ABT

شنبه 16 اردیبهشت 02 ساعت 14:56
رونمایی آئودی RS6 لگاسی ادیشن ABT

تیونر آلمانی Abt اسپرت لاین به عنوان متخصص تیونینگ خودروهای گروه فولکس‌ واگن از آئودی RS6 لگاسی ادیشن با ۷۵۰ اسب بخار قدرت رونمایی کرد.

Abt خودروی جدید خود را گل سرسبد دو دهه تولید RS6 می‌نامد و تنها ۲۰۰ دستگاه از آن را تولید خواهد کرد. تیونر یاد شده کار را با مدل اروپایی RS6 پرفورمنس که ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور دارد شروع کرده است. توربوها، اینترکولر و نرم‌افزار پاور R جدید باعث می‌شوند خروجی نیروگاه آهنین این خودرو به ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۹۸۰ نیوتون متر برسد. چهار خروجی اگزوز با قطر ۱۰۲ میلی‌متری نیز بر ابهت بیشتر خودرو تأکید دارند.

آئودی RS6 لگاسی ادیشن Abt از دامپرهای پیچشی سود می‌برد و رینگ‌های ۲۲ اینچی فورج کاری شده با طراحی پیچیده خود نظرها را جلب می‌کنند. این تیونر همچنین دستی بر سر و روی خودروی یاد شده کشیده و رکاب‌های فیبر کربنی به همراه جلوپنجره بهتر را در نظر گرفته است. کاپوت نیز دارای خروجی کربنی است که انتقال گرما به بیرون را تسهیل می‌کند. پوشش آینه‌های جانبی نیز تغییر کرده و در بخش عقب نیز یک بال با تریم متفاوت دیده می‌شود. نهایتاً می‌توانیم به دیفیوزر جدید زیر سپر اشاره نماییم.

با ورود به کابین شاهد پوشش پارچه دینامیکا روی داشبورد، فریم صندلی، پدال‌های تعویض دنده و تریم درب‌ها خواهید بود. فرمان نیز با آلکانترا پوشانده شده و لوگوی RS6-LE هم روی پشت‌سری صندلی‌ها و کف‌پوش‌ها دیده می‌شود. Abt می‌گوید قیمت آئودی RS6 لگاسی ادیشن از حدود ۱۱۳,۲۶۵ دلار شروع می‌شود. البته تیونر یاد شده اعلام نکرده این قیمت شامل پکیج تیونینگ و خود خودروست یا اینکه فقط پکیج ارتقا با این قیمت عرضه می‌شود. برای نصب کیت نیز باید حدود ۱۲,۶۵۳ دلار دیگر پرداخت کرد.

آئودی RS6 E-Tron برقی چیزی است که جایگزین خودروی موردبحث خواهد شد و اگرچه هنوز مشخصات آن اعلام نشده اما مدل کانسپت A6 E-Tron از ۴۷۰ اسب بخار قدرت سود می‌برد و بنابراین انتظار خودروی قوی‌تری را داریم این مدل برقی از پلتفرم PPE بکار رفته در Q6 E-Tron و پورشه ماکان برقی جدید استفاده خواهد کرد. A6 E-Tron به عنوان خودروی مدل ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و نسخه استیشن آن نیز حدود یک سال بعد در دسترس خواهد بود. هنوز مشخص نیست که RS6 برقی چه زمانی معرفی می‌شود.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar