رونمایی بی ام و X6M رامون پرفورمنس

سه شنبه 16 خرداد 02 ساعت 09:44
رونمایی بی ام و X6M رامون پرفورمنس

نسخه به‌ روز شده بی‌ ام‌ و X6M مدل ۲۰۲۴ به تازگی پدیدار شده اما این امر باعث نمی‌شود رامون پرفورمنس روی نسخه قبل از فیس لیفت کار نکند. این هیولای آلمانی هم‌اکنون ۸۶۰ اسب بخار قدرت دارد و صدایی بسیار جذاب تولید می‌کند.

رامون پرفورمنس با معرفی پروژه تیونینگ خود محصولی جذاب را راهی بازار می‌کند. به تازگی در ویدئوی منتشر شده از بی‌ام‌و X6M رامون پرفورمنس می‌توانیم صدای بسیار زیاد سیستم اگزوز آکراپوویچ با چهار خروجی را ببینیم. خودروی موردبحث همچنین به رینگ‌های ۲۲ و ۲۳ اینچی در جلو و عقب مجهز شده است تا زیباتر به نظر برسد.

در طراحی ظاهری این خودرو از طرح قرمز با عناصر مشکی استفاده شده و در داخل کابین نیز طرح مشابهی دیده می‌شود به گونه‌ای که چرم دو رنگ با تریم سنگین فیبر کربن در بخش داخلی بی‌ام‌و خودنمایی می‌کنند. از آنجایی که X6M رامون پرفورمنس به نسخه قبل از فیس لیفت تعلق دارد بنابراین از سیستم اطلاعات سرگرمی قدیمی‌تر iDrive 7 استفاده می‌کند؛ اما کابین همچنان با وجود نمایشگر کوچک ادغام شده در فرمان و پوسته فیبر کربنی صندلی‌های جلو خاص و منحصربه‌فرد دیده می‌شود. نشان رامون پرفورمنس نیز روی کمربندهای ایمنی کار شده است.

تیونر موردبحث روی نیروگاه آهنین خودرو نیز کار کرده و این X6M از کیت مرحله ۲ استفاده می‌کند. هم‌اکنون قدرت و گشتاور پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بی‌ام‌و به ۸۶۰ اسب بخار و ۱۱۱۱ نیوتون متر می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید نسخه استاندارد این خودرو تنها ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور دارد. رامون پرفورمنس برای اثبات عملکرد محصول خود راهی خط درگ شده و توانسته صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه را ثبت کند. X6M موردبحث همچنین ظرف مدت ۵.۹ ثانیه از ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و مسافت ۴۰۰ و ۸۰۰ متر را به ترتیب در ۱۰.۳ و ۱۶.۵ ثانیه طی می‌کند. بی‌ام‌و به تدریج پیشرانه S58 را بازنشسته می‌کند تا پیشرانه جدید و هیبریدی S68 که آن‌هم از نوع ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو است خودنمایی کند. زمان خواهد گفت که آیا این پیشرانه نیز همانند S58 بین تیونرها محبوب خواهد بود یا خیر. پیشرانه جدید S68 قرار است روی محصولات زیادی نصب شود و ما فقط درباره خودروهای M صحبت نمی‌کنیم زیرا نیروگاه جدید یاد شده در بی‌ام‌و ۷۶۰i نیز وجود دارد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar