رونمایی پورشه ۹۱۱ توربو S منصوری

چهارشنبه 26 مهر 02 ساعت 13:16
رونمایی پورشه 911 توربو S منصوری

منصوری با خویشتن‌داری، یک تیونینگ ملایم برای خودروی اسپرت ممتاز پورشه ارائه کرده که قابل ستایش است. این کیت سبک برای ۹۱۱ توربو S معرفی شده که از بازخوردهای کیت زیبای PL9M Evo 900 منصوری بهره می‌برد.

با وجود استفاده وسیع از فیبر کربن به‌خصوص روی کاپوت، بال عقب، آینه‌های جانبی و اسپلیتر جلو، کیت جدید نسبت به کیت اشاره شده در بالا کمتر تهاجمی به نظر می‌رسد. خودروی منصوری روی مجموعه جدیدی از چرخ‌های مشکی رنگ سوار شده که ظریف‌تر از چرخ‌های ارائه شده در کیت قبلی هستند.

سافت کیت منصوری دارای ظاهری فیبر کربنی سنتی با الگوهای موجی ثابت به‌جای فیبر کربن فورج‌شده لایه‌لایه در Ev0 900 است. همچنین فاقد ورودی‌های هوای بزرگ، کانال‌های تهویه روی چرخ‌ها و کانال ورودی هوای سقفی است. به‌طورکلی نمای این خودرو مشابه آستون مارتین DBX منصوری شده است.

بهترین بخش این کیت، بهبود فنی و مکانیکی نسبت به کیت قبلی است. قدرت از ۸۸۸ اسب بخار به ۹۰۰ اسب بخار و گشتاور به ۱۰۵۰ نیوتن‌متر رسیده است. این اعداد به‌مراتب از موتور استوک پورشه یعنی موتور ۳.۸ لیتری توئین توربوی تخت با قدرت ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بالاتر است.

این افزایش توان به‌واسطه استفاده از توربو شارژر بزرگ‌تر و تنظیم مجدد ECU و یک اگزوز با عملکرد بالا ناشی شده است.

به لطف این افزایش خروجی، منصوری ۹۱۱ توربو اس در ۲.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که حتی بهتر از تایکان توربو اس برقی است.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar