معرفی پورشه ۹۱۱ توربو S منصوری

یکشنبه 29 بهمن 02 ساعت 09:59
معرفی پورشه 911 توربو S منصوری

شرکت تیونینگ منصوری از جدیدترین پروژه خود که پورشه ۹۱۱ توربو S با کیت بدنه نسبتاً ساده است رونمایی کرد.

در طول این سال‌ها پروژه‌های زیادی توسط منصوری معرفی شده‌اند که البته برخی از آن‌ها به شدت جنجالی و بحث‌برانگیز و برخی نیز زیبا و متمایز بوده‌اند. به نظر می‌رسد این ۹۱۱ توربو S چیزی بین دو دسته یاد شده باشد. به عنوان یکی از بهترین نسل‌های تاریخ ۹۱۱، این پورشه نیازمند هیچ‌گونه تیونینگ نیست اما همیشه روش‌هایی برای بهبود استایل و عملکرد خودروها وجود دارد و تیونرهای زیادی نیز روی آن کار می‌کنند.

منصوری جزو شاخص‌ترین تیونرهای دنیاست ولی این بار کیت بدنه ملایمی را برای موشک پورشه در نظر گرفته است. در بخش جلوی ۹۱۱ توربو S می‌توانیم تریم جدید سپر به ویژه در اطراف ورودی‌های هوا و اسپویلری با تیغه‌های جانبی را مشاهده کنیم. کاپوت جلو نیز از دنیای افترمارکتی تأمین شده و همین موضوع درباره رکاب‌های جانبی، پوشش آینه‌ها و تریم ورودی هوای عقب صدق می‌کند.

در بخش عقب خودرو یک بال بزرگ و دیفیوزری گیرا وجود دارد. سپر نیز تغییر یافته تا با کلیت بدنه هماهنگی داشته باشد و طبق سنت منصوری شاهد تعویض لوگوی پورشه با این تیونر هستیم. البته نشان ۹۱۱ توربو S در جای خود باقی مانده است. یکی دیگر از تغییرات خودرو به رینگ‌های جدید با قفل مرکزی مربوط می‌شود که از پره‌های V شکل سود می‌برند و ظاهری تیره دارند. پشت رینگ‌ها نیز کالیپرهای ترمز زرد رنگ خودنمایی می‌کنند. بدنه خودرو پذیرای رنگ خاکستری شده و منصوری از تریم کربنی برای تأکید روی اسپرت بودن ۹۱۱ استفاده کرده است.

شرکت موردبحث تنها یک تصویر از کابین ۹۱۱ توربو S منتشر کرده که در آن رنگ آبی حرف اول را می‌زند. ظاهراً این رنگ با تریم های فیبر کربن و نام و نشان منصوری در فرمان و دیگر قطعات همراه می‌شود. شایان ذکر است محصول پورشه در حالت استاندارد و وجود پکیج اسپرت کرونو صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی دارد و از این نظر هم نیازی به ارتقا نخواهد بود. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توربوی پورشه ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و ردلاین آن به ۷۲۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. البته با توجه به تصاویر و اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد منصوری روی قوای محرکه ۹۱۱ توربو S کار نکرده و اشاره‌ای هم به آن نداشته است. احتمالاً خودروی موردبحث به فروش می‌رسد هرچند تنها راه مطمئن شدن از این امر تماس با خود تیونر است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar