معرفی بنز AMG S63 E پرفورمنس برابوس

بروزرسانی در: شنبه 26 اسفند 02 ساعت 09:26
معرفی بنز AMG S63 E پرفورمنس برابوس

برابوس از موشک زمینی مرسدس AMG S63 E پرفورمنس با قدرت قابل‌توجه ۹۳۰ اسب بخار رونمایی کرد.

اگر به دنبال یک سدان لوکس و پرقدرت در بازار باشید مرسدس AMG S63 E پرفورمنس جزو گزینه‌های قابل‌اعتنا خواهد بود. قوی‌ترین نسخه S کلاس اما با تیونینگ برابوس گیراتر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد چراکه در بخش‌های بدنه، کابین و قوای محرکه بهبودهای محسوسی را تجربه کرده است.

این خودرو هم‌اکنون با نام برابوس ۹۳۰ شناخته می‌شود و عدد یاد شده قدرت تولیدی پیشرانه را نشان می‌دهد. قوای محرکه پلاگین هیبریدی مرسدس AMG S63 E هم‌اکنون ۹۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۱۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت به نسخه استاندارد ۱۲۸ اسب بخار قدرت و ۸۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر شده است. این قدرت عظیم به لطف ماژول پاور اکسترا B40E-930 برابوس به دست می‌آید. نیروی پیشرانه نیز از طریق گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک راهی تمامی چرخ‌ها می‌شود.

برابوس می‌گوید سدان حدود ۲.۶ تنی مرسدس در عرض ۳.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که این پرفورمنس یک‌دهم ثانیه بهتر از مدل استاندارد خواهد بود. همچنین حداکثر سرعت خودرو به ۲۹۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. برابوس ۹۳۰ اسپرت تر از S کلاس استوک به نظر می‌رسد چراکه کیت بدنه جدیدی روی آن نصب شده هرچند این کیت در مقایسه با پکیج‌های ظاهری منصوری بسیار ساده‌تر خواهد بود.

تریم فیبر کربن برابوس روی بخش‌هایی همچون اسپلیتر جلو، ورودی‌های هوای سپر، جلوپنجره، رکاب‌های جانبی، اسپویلر و دیفیوزر بزرگ با چهار خروجی اگزوز دیده می‌شود. سیستم اگزوز برابوس هم به لطف سوپاپ‌های دارای کنترل فعال صدای هیجان‌انگیز و گیرایی را تولید می‌کند. سدان لوکس و فول سایز مرسدس AMG S63 E پرفورمنس از رینگ‌های ۲۲ اینچی مونوبلاک ZM پلاتینیم ادیشن برابوس استفاده می‌کند. همچنین ارتفاع سیستم تعلیق نیز بسته به حالت رانندگی انتخابی تا ۱۰ میلی‌متر کاهش خواهد یافت.

وقتی وارد کابین شوید شاهد استفاده از پکیج موسوم به شاهکار برابوس خواهید بود. این پکیج شامل پوشش چرم باکیفیت در اکثر بخش‌هاست. همچنین دو نوع پیکربندی متفاوت برای کابین S63 E پرفورمنس معرفی شده که یکی به رنگ مشکی و دیگری به رنگ آبی آسمانی است. در هر دو بسته یاد شده فیبر کربن و نشان‌های برابوس دیده می‌شوند. نهایتاً باید به نصب لوگوهای هریتیج و ۷۷ اشاره کنیم که این عدد به سال تأسیس برابوس یعنی ۱۹۷۷ اشاره دارد. برابوس می‌گوید جدیدترین پروژه‌اش قیمت پایه حدود ۴۴۳ هزار دلار دارد اما خودرویی که در تصویر مشاهده می‌کنید با قیمت ۵۲۵ هزار دلار به فروش رسیده است. در نهایت باید دانست قیمت مدل استاندارد مرسدس AMG S63 E پرفورمنس از حدود ۲۲۸ هزار دلار شروع می‌شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar