معرفی بی ام و M3 CS جی پاور

یکشنبه 10 تیر 03 ساعت 10:25
معرفی بی ام و M3 CS جی پاور

شرکت جی پاور جدیدترین پروژه تیونینگ خود را که بی‌ام‌و M3 CS پرقدرت است معرفی کرد.

اگر M3 CS فقط به یک‌چیز نیاز نداشته باشد آن‌هم قدرت اضافی است. با این وجود جی پاور جادوی خود را روی پیشرانه S58 بی‌ام‌و بکار برده تا خروجی بیشتری را کسب کند. پکیج تیونینگ این شرکت به تعداد محدود در دسترس خواهد بود زیرا بی‌ام‌و M3 CS فقط به مدت یک سال تولید خواهد شد. در حقیقت کمتر از ۲ هزار دستگاه از خودروی موردبحث خط تولید را ترک می‌کند.

تیونر موردبحث با ارتقای پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربوی بی‌ام‌و به قدرت ۷۱۰ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متر دست یافته است که این ارقام نشان دهنده افزایش ۱۶۷ اسب بخاری قدرت و ۲۰۰ نیوتون متری گشتاور نسبت به M3 CS استاندارد هستند. با وجود گیربکس اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک، سدان جذاب باواریا می‌تواند پرفورمنس فوق‌العاده‌ای داشته باشد. نسخه استاندارد این خودرو در عرض ۳.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که یک‌دهم ثانیه سریع‌تر از نسل جدید بی‌ام‌و M5 است.

جی پاور اشاره‌ای به سرعت و شتاب محصول جدید خود نکرده اما می‌دانیم که محدود کننده سرعت آن را حذف نموده است. بی‌ام‌و M3 CS جی پاور هم‌اکنون می‌تواند به سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت برسد که بالاتر از سقف سرعت حدود ۳۰۰ کیلومتر در ساعت نسخه استاندارد است؛ اما افزایش قدرت و گشتاور پیشرانه با استفاده از بهینه‌سازی نرم‌افزاری و به‌کارگیری سیستم اگزوز جدید به دست می‌آید.

جی پاور در کنار تیونینگ پیشرانه یک کیت بدنه اسپرت به همراه کاپوت فیبر کربنی برجسته را نیز تدارک دیده است. بال عقب خودرو هم از جنس کربن است و به اندازه کاپوت سفارشی خودنمایی می‌کند. اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب نیز از اجزای دیگری این کیت هستند. بی‌شک پروژه تیونینگ بی‌ام‌و M3 CS جی پاور بدون در نظر گرفتن رینگ‌های جدید کامل نخواهد بود. این رینگ‌های دو رنگ ابعاد ۲۰ اینچی دارند و با توجه به کالیپرهای ترمز طلایی پشت آن‌ها می‌توان گفت ترمزهای کربن سرامیک هم به عنوان آپشن ارائه می‌شوند. پکیج تیونینگ جی پاور ترکیبی از قدرت قابل‌توجه و فضای کابین و بار پرکاربرد یک سدان لوکس و مدرن است. پروژه‌های معدودی می‌توانند همانند M3 CS این شرکت جذاب و برجسته باشند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar