بازسازی دیدنی پلیموت فیوری استیشن واگن ۱۹۶۰

یکشنبه 18 اردیبهشت 01 ساعت 17:12
بازسازی دیدنی پلیموت فیوری استیشن واگن 1960

یکی از جذاب ترین پروژه های تیونینگ خودرو در ماه اخیر که در شبکه های اجتماعی نیز بسیار پرمخاطب شده، به بازسازی متفاوت پلیموت فیوری استیشن واگن مدل ۱۹۶۰ و تبدیل آن به یک هیولای مرموز مربوط می شود.

پروژه ۶۰۶ نامی است که برای این خودرو انتخاب شد. پس از انتخاب پلیموت فیوری و بازسازی بدنه آن همانطور که در فیلم مشاهده می کنید از سازه فضاکار برای شاسی کف و اتاق استفاده شده و سپس پنل های بدنه روی آن قرار گرفته است. ارتفاع ستون ها نیز به منظور بهبود شرایط آئروداینامیک کوتاه شده اند.

درب عقب حذف و طول درب جلو بیشتر شده است. قسمت جلوی بدنه برای دسترسی به پیشرانه به شکل خلاقانه ای قابل جداسازی است.

برای پیشرانه نیز از نمونه ۵۲۸ ایی اف آی برند فوق العاده حرفه ایی هِمی استفاده شده است. مجموع خروجی این پیشرانه سوپرشارژ ۸۰۰ اسب بخار است و با جعبه دنده اسپرت ۴ سرعته هماهنگ است.

بیشینه سرعت ثبت شده حدود ۲۵۷ کیلومتر برساعت بوده که البته هدف گذاری اولیه عدد ۳۲۲ را نشان می دهد اما به هرترتیب ۲۵۷ کیلومتر برساعت نیز عدد چشمگیری است.

وظیفه توقف این پلیموت نیز برعهده سیستم ترمز از برند حرفه ایی برمبو است که کالیپرهای بزرگ آن از میان رینگ های آلومینیومی قابل مشاهده است.

یکی از نکات جالب دیگر به رنگ بدنه مربوط می شود که این کد رنگ کاملا اختصاصی بوده و نمونه مشابهی ندارد. در شرایط نوری مختلف رنگ های متفاوتی از بدنه به چشم مخاطب می آید و عملا نمی توان نام مشخصی بر آن گذاشت.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar