انتشار اولین نتایج نقد و بررسی‌های لکسوس ES مدل ۲۰۱۹ + گالری تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
انتشار اولین نتایج نقد و بررسی‌های لکسوس ES مدل 2019 + گالری تصاویر

اولین نتایج نقد و بررسی‌های لکسوس ES مدل ۲۰۱۹ در حال انتشار است و همه آن‌ها تقریباً مثبت هستند و همین، نشان می‌دهد که نسل هفتم این مدل محبوب ژاپنی، بسیار بهتر از همیشه شده است.

لکسوس ES جدید همچنین از آن جایی که اولین مدل این خودرو است که در اروپای غربی و مرکزی وارد بازار خواهد شد، اهمیت بسیار بالایی برای کمپانی دارد. البته مدلی که برای عرضه در این بخش‌های بازار اروپا انتخاب شده نسخه ES 300h هیبریدی این خودرو است.

طبق ادعای لکسوس، ES 300h جدید به لطف استفاده از نسل چهارم سیستم هیبریدی خودشارژ، مصرف سوخت بسیار پایینی داشته و پرفورمنس فوق العاده ای را ارائه می‌کند.

این پیشرانه هیبریدی جدید لکسوس ES 300h یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی بنزینی را با یک موتور الکتریکی سبک‌تر و کوچک‌تر ترکیب کرده است. لکسوس می‌گوید خروجی کلی این سیستم ۲۱۵ اسب بخار است و مصرف سوخت ترکیبی آن معادل ۴.۷ لیتر به ازای هر صد کیلومتر می‌باشد.

مانند همیشه، لکسوس از یک گیربکس CVT در این خودرو استفاده کرده، ولی می‌گوید پیشرانه خودرو به گونه‌ای طراحی شده که مشکلات رایج این نوع گیربکس‌ها در آن به حداقل میزان ممکن برسد. حتی یک حالت اسپرت در خودرو وجود دارد که میزان گشتاور موتور را در سرعت‌های پایین به منظور ارائه شتاب گیری بهتر تقویت می‌کند، در کنار آن، شش دنده شبیه سازی شده وجود دارند که راننده قادر به انتخاب آن‌ها از روی شیفتر نصب شده روی فرمان است.

مدل‌های اف اسپرت به یک سیستم تعلیق سازگارشونده در کنار برخی تغییرات که به اسپرت تر شدن خودرو کمک می‌کنند مجهز خواهند شد. به لطف استفاده از پلت فرم GA-K، لکسوس می‌گوید ES جدید در مقایسه با مدل‌های قبلی خود پیشرفت فوق العاده زیادی کرده است.

ولی بزرگ‌ترین پرسشی که بی جواب مانده این که: آیا لکسوس ES مدل ۲۰۱۹ جدید به قدری خوب است که بتواند برخی از رقبای قدر و سرسخت آلمانی خود را به دردسر بیندازد؟ در حال حاضر، برای یافتن جواب این پرسش باید منتظر ماند و نتیجه را دید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar