پلاک‌گذاری بیش از ۶۰ موتورسیکلت برقی در کیش

پنج شنبه 25 آذر 00 ساعت 11:31
پلاک‌گذاری بیش از ۶۰ موتورسیکلت برقی در کیش

محمدرضا قهاری از پلاک‌گذاری تعداد ۶۵ موتورسیکلت شارژی خبر داد و اظهار داشت: این پلاک‌ها اصلی نبوده و در راستای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌های شارژی در جزیره کیش از چند روز گذشته به صورت آزمایشی آغاز شده است و با رسیدن ۵۰۰ پلاک اصلی طی روزهای آینده به کیش ادامه خواهد یافت.

وی  افزود: ساماندهی موتورسیکلت‌های شارژی  از مطالبات کیشوندان طی چندسال اخیر بوده و هم‌اکنون در قالب مصوبه شورای ترافیک جزیره با اجرای شرکت عمران، آب و خدمات و همکاری پلیس راهور در حال اجرا است.

قهاری ادامه‌ی طرح را مستلزم در اختیار گذاشتن مکانی مناسب و در شان گروه پلاک‌گذاری، اطلاع‌رسانی صحیح و کامل و نصب تابلوی مرکز ساماندهی عنوان کرد.

علیرضا توحیدی، رئیس اداره نظارت بر حمل و نقل عمومی نیز در ادامه‌ از مکانیزه شدن ثبت‌نام پلاک‌گذاری در روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: مراجعه‌کنندگان به سایتی که متعاقبا اعلام خواهد شد، باید تصویر مدارکی همچون کارت‌ملی، شناسنامه، سند موتورسیکلت شارژی، بیمه‌نامه شخص ثالث موتورسیکلت، فرم یا برگ احراز سکونت در جزیره کیش (کارت کیشوندی، سند اجاره‌نامه، نامه از محل کار یا تدریس فرزندان) را ارائه دهند.

وی به ترخیص سه خودرو از پارکینگ در روز جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به اجرای گشت تلفیقی حمل و نقل و پلیس راهور، کیشوندان با اعلام شماره خودروهای متخلف می‌توانند شاهد اعمال قانون باشند.

توحیدی نظارت حمل و نقل را خاص وسائط نقلیه عمومی عنوان و تصریح کرد: تخلف و نظارت بر وسایل نقلیه‌ای چون شش‌چرخ، مینی‌بوس و تاکسی به عهده‌ی این حوزه است.

وی با تاکید بر نظارت اداره اجرائیات در تمام مسیرهای شهری به ویژه فرودگاه، حضور همکاران این حوزه را از ساعت ۱۱ شب تا ۴صبح در مسیرهای مرکز و تالار شهر در دستور کار قرار داده.

طرح ساماندهی موتورسیکلت‌های شارژی از چهارشنبه ۱۷ آذر آغاز  شده و پس از رسیدن پلاک‌های اصلی به کیش، ادامه خواهد یافت.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar