درگ دیمون ۸۴۰ اسب بخاری با هنسی ZR1 هزار اسب بخاری + ویدیو

بروزرسانی در: پنج شنبه 2 خرداد 98 ساعت 11:34
درگ دیمون 840 اسب بخاری با هنسی ZR1 هزار اسب بخاری + ویدیو

بدون شک همه ما مسابقات درگی که از حالت سکون شروع می‌شوند را دوست داریم، ولی این موضوع همیشه صحت ندارد. بسیاری از اوقات، دو خودرو در یک مسابقه درگ در حال حرکت شرکت می‌کنند و برای ماشین بازها، این مورد نیز بسیار هیجان انگیز است. به عنوان مثال، یک مسابقه درگ از این نوع برای شما آماده کرده‌ایم که توسط تیم هنسی پرفورمنس تدارک دیده شده است.

زد فور کار: در این جنگ تن به تن شاهد رقابت یک دوج دیمون استاندارد در مقابل یک شورولت کوروت ZR1 تیونینگ شده هستیم. هیولای درگ قرمز رنگ قصه ما ۸۴۰ اسب بخار قدرت دارد و از سویی دیگر، میزان اسب بخار ابرخودروی آمریکایی سفید رنگ از ۱۰۰۰ بالاتر رفته است. بله، فقط با نگاهی به این اعداد می‌توان برنده را به راحتی حدس زد.

در حالی که هر خودرویی به راحتی نمی‌تواند ZR1 را در مسابقات درگ در حال حرکت شکست دهد، دیمون به راحتی بی خیال این رقابت نمی‌شود. قدرت بیشتر ZR1 در این مسابقه بدون شک برگ برنده را در اختیار آن قرار داده است، ولی در پایان مسابقه فاصله بین دو خودرو آن چنان زیاد نیست. بدون شک به احترام دیمون باید کلاه از سر برداریم.

در این ویدیو ZR1 به احتمال زیاد تقریباً همان خودرویی است که ماه پیش هنسی جزئیاتی در موردش منتشر کرده بود. این خودرو به یک موتور LT5 سوپرشارژردار مجهز شده که مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۷۹ ثانیه می‌تواند با حداکثر سرعت ۲۲۳ کیلومتر بر ساعت طی کند. همان طور که می دانید دیمون می‌تواند همین مسافت را در ۹.۳۸ ثانیه طی کند، بنابراین تماشای مسابقه درگ در حال حرکت این دو خودرو می‌تواند فوق العاده جذاب باشد.

به یاد داشته باشید که پکیج HPE1000 نصب شده روی این ZR1 قوی‌ترین آن‌ها نیست. هنسی اکنون یک پکیج جدید به نام HPE1200 دارد که همان گونه که حدس زده‌اید، حداکثر قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار را در دور موتور ۶۴۰۰ دور در دقیقه از موتور هشت سیلندر خورجینی ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار آن استخراج می‌کند. این میزان قدرت با آن چه روی بوگاتی ویرون سوپر اسپرت ارائه شده برابری می‌کند و ۴۴۵ اسب بخار بیشتر از یک کوروت ZR1 استاندارد می‌باشد. بیایید از هنسی خواهش کنیم ویدیویی از این هیولا نیز منتشر کند! متشکریم هنسی!

منبع ترجمه: motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar