برنامه لوسید برای رونمایی از نسخه نهایی Air در نیویورک

شنبه 19 بهمن 98 ساعت 18:26
برنامه لوسید برای رونمایی از نسخه نهایی Air در نیویورک

شرکت سازنده خودروهای الکتریکی لوسید اولین سری از تصاویری که گفته می‌شود پیش نمایشی از نسخه نهایی سدان لوسید ایر است را منتشر کرد. لوسید می‌گوید این خودرو قرار است آوریل امسال در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شود و از اواخر ۲۰۲۰ شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود.

لوسید همچنین یک ویدیوی ۴۰ ثانیه‌ای هم منتشر کرده که در آن این خودرو را در یکی از رنگ‌های بدنه اصلی‌اش می‌بینیم. در این ویدیو همچنین می‌توانیم سیستم هوشمند چراغ‌های LED خودرو را ببینیم که در زیر کاپوت کشیده شده و پایین آن‌ها نیز شاهد دو چراغ مه شکن عمودی هستیم. سقف شیشه‌ای جالب توجه این خودرو نیز در ویدیو و عکس‌ها مشخص بوده و لوگوی لوسید را در کنار نام Dream Edition می‌توان دید که ظاهراً نام نسخه‌های اولیه این خودرو خواهند بود. لوسید می‌گوید قصد دارد جزئیات کامل این خودرو از جمله مشخصات فنی، قیمت و باقی موارد را در نمایشگاه نیویورک اعلام کند.

البته برای کسب اطلاعات بیشتر ما مجبور نیستیم تا آن موقع صبر کنیم. لوسید قصد دارد در دفتر اصلی خود در سیلیکون ولی کالیفرنیا روز ۱۳ فوریه یک مراسم اختصاصی برای کسانی که به منظور خرید ایر ثبت نام کرده‌اند برگزار خواهد کرد و قطعاً شاهد درز اطلاعات از این مراسم خواهیم بود.

لوسید طی مدت اخیر بارها نمونه‌های اولیه مختلفی از این خودرو رونمایی کرده که تفاوت زیادی با مدل نهایی ندارند. ما بسیار مشتاق هستیم تا اطلاعات در مورد گزینه‌های پیشرانه، قیمت و آپشن های آن بدانیم. لوسید ایر گفته می‌شود به یک پک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی مجهز بوده و ظرفیت پیمایشی برابر با ۴۸۰ کیلومتر با یک بار شارژ دارد. قیمت مدل پایه این نسخه حول و حوش ۶۰ هزار دلار خواهد بود. نسخه قوی‌تر با پک باتری ۱۳۰ کیلووات ساعتی و ظرفیت پیمایش ۵۴۰ کیلومتری قیمتی معادل ۱۰۰ هزار دلار خواهد داشت. این نسخه ممکن است ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد.

به لطف سرمایه گذاری اخیر ۱ میلیارد دلاری سعودی‌ها در این شرکت، لوسید در حال تکمیل خط تولید جدید خود در کاسا گرند ایالت آریزونا است. شرکت اخیراً گفته بود تا پایان ماه فوریه ساخت و سازهای اصلی این کارخانه تمام خواهد شد و مدل‌های اولیه در سه ماهه چهارم سال جاری قرار است از این خط تولید خارج شوند. این زمان بندی گرچه سخت به نظر می‌رسد، ولی لوسید نشان داده که می‌تواند کارهای بزرگ انجام بدهد. به غیر از پول استار، لوسید دومین استارت آپ خودرویی است که به جای کراس آور و شاسی بلند، یک سدان الکتریکی طراحی کرده است.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar