انتشار تصویر تیزر مرسدس بنز GLE مدل ۲۰۱۹ + ویدیو و تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
انتشار تصویر تیزر مرسدس بنز GLE مدل 2019 + ویدیو و تصاویر

شرکت مرسدس بنز قصد دارد روز سه شنبه از مدل فیس لیفت GLE 2019 رونمایی کند. در همین راستا آن‌ها چند تیزر ویدیویی از آن منتشر کرده‌اند تا ما اندکی بتوانیم با بخش‌هایی از طراحی بدنه آن آشنا شویم.

مدل فعلی GLE به عنوان مدل سال ۲۰۱۶ رونمایی شد، ولی در واقع آن را می‌توان به عنوان یک به روزرسانی برای M کلاس که سال ۲۰۱۲ معرفی شده بود مطرح کرد. GLE جدید به احتمال زیاد از اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد و شرکت آن را ظاهراً می‌خواهد در نمایشگاه لس آنجلس که نوامبر امسال برگزار می‌شود رونمایی کند.

با نگاهی به تصاویر جاسوسی قبلی که از آن منتشر شده و همچنین این تیزرهای ویدیویی، GLE جدید ظاهری عضلانی‌تر و البته آشنا دارد. تغییرات واقعی بیشتر داخل کابین اتفاق افتاده‌اند. طراحی کهنه و قدیمی داشبورد مدل فعلی GLE جای خود را به جدیدترین طراحی با دو صفحه نمایش مرسدس بنز داده و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که این صفحات نمایش در جلوی داشبورد شناور شده‌اند. از دیگر موارد قابل توجه داشبورد می‌توان به دریچه‌های ورودی هوای مستطیل شکل و همچنین نورپردازی محیطی اشاره کرد.

انتشار تصویر تیزر مرسدس بنز GLE مدل 2019

متاسفانه، هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی این خودرو در دست نیست. ما می دانیم که GLE جدید دومین مدل مرسدس ساخته شده بر روی پلت فرم MHA ویژه شاسی بلندهای بزرگ‌تر از GLC است. (بدون در نظر گرفتن جی کلاس) این پلت فرم بسیار شبیه به پلت فرم MRA مرسدس می‌باشد که در بسیاری از سدان ها و کوپه‌های شرکت استفاده شده است. خبرها حاکی از آن است که یک GLS جدید هم در دست طراحی و توسعه می‌باشد.

از پیشرانه‌های احتمالی عرضه شده برای این خودرو می‌توان به شش و چهار سیلندر خطی‌های جدید مرسدس به علاوه یک هشت سیلندر خورجینی ۴ لیتری توربو که قبلاً در مدل مرسدس آام‌گ GLE63 دیده بودیم اشاره کرد.

آپشن دیزلی و پلاگین هیبریدی نیز ممکن است برای این مدل ارائه شوند، البته احتمال حضور مدل دیزلی در آمریکا به دلیل رسوایی فولکس واگن بسیار کم است. یک گیربکس ۹ دنده اتومات و سیستم دو دیفرانسیل روی اکثریت مدل‌ها استاندارد خواهد بود.

تولید GLE در کارخانه مرسدس در توسکالوسا ایالت آلاباما برای فروش در بازار آمریکا و همچنین صادرات به بازارهای دیگر قرار است اتفاق بیفتد. همزمان با طراحی و توسعه این مدل، مرسدس همچنین روی ساخت یک مدل بازطراحی شده GLE کوپه هم کار می‌کند. این مدل نیز در خط تولید توسکالوسا تولید خواهد شد. احتمالاً یک سال بعد از مدل جدید GLE می‌توانیم چشم انتظار GLE کوپه جدید باشیم.

اگر از طرفداران مدل‌های الکتریکی هستید باید بگوییم که مرسدس هفته پیش از EQC رونمایی کرد. این شاسی بلند الکتریکی کوچک سال ۲۰۲۰ به عنوان یک مدل ۲۰۲۰ وارد نمایندگی‌ها خواهد شد.

منبع ترجمه: motorauthority

ویدیو:

تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar