رونمایی از نسخه ویژه فورد اف ۱۵۰ با صفر تا صد ۳.۹ ثانیه‌ای + ویدیو

بروزرسانی در: شنبه 22 تیر 98 ساعت 21:30
رونمایی از نسخه ویژه فورد اف 150 با صفر تا صد 3.9 ثانیه‌ای + ویدیو

برخی از تراک های مدرن بازار امروز خودروهای سریعی هستند، ولی بدون شک هیچ کدام نمی‌توانند سریع‌تر از پروژه جدید تیونر Roush باشد. این خودرو که Nitemare F-150 نام گرفته، طبق ادعای شرکت راش صفر تا صد را می‌تواند در ۳.۹ ثانیه پر کند. چنین عددی برای یک تراک سنگین مانند اف ۱۵۰ واقعاً عدد فوق العاده ای است.

شرکت تیونر راش می‌گوید Nitemare F-150 سریع‌ترین پیکاپ تراک فعلی دنیاست و از نظر فنی، این ادعای آن‌ها کاملاً صحیح می‌باشد. البته از آن جایی که این مدل یک نسخه ویژه تولید محدود می‌باشد نمی‌توان خیلی آن را جدی گرفت. همکاری بین دو شرکت فورد و راش در مقایسه با دیگر همکاری‌های این چنین در صنعت خودروی دنیا بسیار خوب پیش می‌رود. به عنوان مثال شما می‌توانید خودروهای راش را مستقیماً از نمایندگی‌های فورد خریداری کنید. این تراک خاص به یک موتور هشت سیلندر خورجینی ۵ لیتری مجهز شده و شرکت راش با اضافه کردن سوپرشارژر TVS R2650، توانسته خروجی‌های آن را به ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۲۷ نیوتن متر گشتاور افزایش بدهد.

شرکت راش ویدیوی نیز از تست درگ این خودرو منتشر کرده که فوق العاده جذاب است. دیدن حرکت پرشتاب یک تراک سنگین بدون شک برای هر کسی می‌تواند جالب باشد. البته برای رسیدن به این شتاب ۳.۹ ثانیه‌ای یک محدودیت وجود دارد. این عدد فوق العاده فقط در مدل تک کابین این خودرو قابل دسترسی است. اف ۱۵۰ سوپر کرو دو کابین صفر تا صد را در ۴.۱ ثانیه می‌تواند پر کند. که هنوز هم عددی فوق العاده برای اف ۱۵۰ محسوب می‌شود. ۰.۲ ثانیه بدون شک برای مدل دو کابین اف ۱۵۰ با توجه به وزن بیشتری که دارد، زمان زیادی نیست.

ظاهراً تراک های سریع‌تری نیز قرار است طراحی شوند. شرکت ریویان ادعاهای جذابی در مورد شتاب صفر تا صد مدل قدرتمند R1T خود کرده است. این استارت آپ که سال پیش بسیار سروصدا کرد می‌گوید صفر تا صد این تراک زیبا فقط ۳ ثانیه است و بدون شک، زمانی که ایلان ماسک کانسپت پیکاپ تسلا را وارد بازار کند، شتاب صفر تا صد آن نیز شگفت انگیز خواهد بود. هم اکنون، پیشنهاد می‌کنیم از دیدن ویدیوی درگ این خودرو و شنیدن صدای زیبای موتور آن لذت ببرید. شرکت راش قیمت پکیج Nitemare F-150 را ۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار اعلام کرده است.

autoblog

منبع: Z4Car

استون مارتین DBS GT زاگاتو مدل ۲۰۲۰ معرفی شد

بازگشت فورد پوما بعد از ۲۰ سال در قالب یک کراس اور کوچک + تصاویر

اضافه شدن مدل جدید اسپرت تورینگ به خانواده بیوک انکلیو مدل ۲۰۲۰

جدیدترین کانسپت بنتلی پیش نمایشی از خودروهای لوکس سال ۲۰۳۵ است + تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar