مسابقه درگ شاسی بلندهای لوکس بازار + ویدیو

بروزرسانی در: دوشنبه 21 آبان 97 ساعت 18:11
مسابقه درگ شاسی بلندهای لوکس بازار + ویدیو

کدام ماشین بازی را می‌شناسید که مسابقات درگ را دوست نداشته باشد؟ این بار با یک مسابقه درگ بسیار جذاب درگ آمده‌ایم تا شما را با توانایی‌های سه مدل از قوی‌ترین شاسی بلندهای حال حاضر بازار در مسیر مستقیم آشنا کنیم. بدون شک چنین مسابقه درگی با شرکت کنندگانی در این سطح خیلی به ندرت پیش می‌آید، پس خانم‌ها و آقایان، با زد فور کار همراه شوید تا ببینیم کدام یک از این شاسی بلندها می‌توانند برنده مسابقه درگ امروز شوند.

این مسابقه از نگاهی دیگر هم بسیار جذاب است. تسلا مدل ایکس، به عنوان تنها شاسی بلند آمریکایی، البته با دستی پر به جنگ شاسی بلندهای قدرتمند اروپایی آمده است.

دقیق‌تر بخواهیم بگوییم، تسلا مدل ایکس در این مسابقه باید با مرسدس آ ام گ G63 آلمانی، لامبورگینی اوروس ایتالیایی و رنج رور اسپرت SVR بریتانیایی به رقابت بپردازد.

هر سه مدل رقیب تسلا خروجی‌های قدرت بسیار بالایی دارند. مرسدس آ ام گ G63 به عنوان مثال به یک پیشرانه ۴ لیتری توربو هشت سیلندر خورجینی مجهز شده است. این موتور ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کرده و آن‌ها را به تمام چرخ‌ها ارسال می‌نماید.

بعدی اوروس است که نه تنها در میان مدل‌های امروز، بلکه در بین شاسی بلندهای تاریخ صنعت خودرو یکی از قدرتمندترین مدل‌ها محسوب می‌شود. پیشرانه هشت سیلندر خورجینی ۴ لیتری توربوی آن ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. خودرو صفر تا صد را فقط در ۳.۲ ثانیه می‌تواند پر کند. عددی که برای یک شاسی بلند سنگین واقعاً شگفت انگیز است.

از سویی دیگر، رنج رور اسپرت SVR را داریم که از بریتانیا و با دست پر به جنگ آمده است. پیشرانه ۵ لیتری سوپرشارژردار هشت سیلندر خورجینی آن ۵۷۵ اسب بخار قدرت دارد. خودرو صفر تا صد را در ۴ ثانیه می‌تواند پر کند.

در حالی که همه سه رقیب اروپایی مسابقه امروز همگی خروجی‌های فوق العاده ای دارند، ولی بدون شک تسلا مدل ایکس هم اینجا دست و پا بسته نیامده است. نسخه‌ای که در مسابقه شرکت کرده مدل ایکس P100D است که ۷۷۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و توزیع گشتاور لحظه‌ای آن صفر تا صدی کم نظیر برایش به ارمغان آورده: تسلا مدل ایکس ۲.۹ ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر برساند.

حال، به نظر شما کدام یک از این خودرو در تست درگ از حالت سکون و در حال حرکت برنده خواهد شد؟ این ویدیو را تماشا کنید تا متوجه بشوید.

منبع ترجمه: Carwow و youtube

ویدیو:

گالری تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar