دریافت پروانه تردد خودروهای ارس پلاک

چهارشنبه 17 اردیبهشت 99 ساعت 10:51
دریافت پروانه تردد خودروهای ارس پلاک

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مالکان خودروهای ارس پلاک جهت صدور پروانه تمدید تردد خودروها و یا نقل و انتقال آن به مرکز امور خودرویی ارس مراجعه کنند.

بابک عبدل نژاد اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه صدور پروانه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد ارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با مراجعه و حضور مالکان خودروها در مرکز امور خودرویی ارس انجام می‌شود و اشخاص می‌توانند با مراجعه حضوری جهت تمدید پروانه اقدام کنند.

وی افزود: علاوه بر صدور پروانه تردد خودروها، انجام مراحل نقل و انتقال خودروهای ارس پلاک و نیز تعویض پلاک خودروها هم از ابتدای اردیبهشت ماه به طور حضوری در این مرکز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا، پروانه‌های تردد خودروهای پلاک ارس از اوایل اسفند ۹۸ تا ابتدای اردیبهشت سال‌جاری به طور مجازی و بدون محاسبه عوارض دیرکرد تمدید شد و نیازی به حضور مالکان خودروها نبود؛ ولی از ابتدای اردیبهشت ماه با رعایت استانداردهای بهداشتی ابلاغ شده، این اقدامات به طور حضوری انجام می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، عبدل‌نژاد در ادامه تاکید کرد: به‌دنبال ایجاد و پیاده سازی بستر مناسب الکترونیکی هستیم تا از چندماه آینده با راه اندازی سامانه مناسب تمامی این اقدامات بصورت مجازی از طریق درگاه الکترونیکی انجام شود.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar