شرایط فروش بی ام کارز / مهر ۱۴۰۳

بروزرسانی در: پنج شنبه 5 مهر 03 ساعت 13:00
شرایط فروش بی ام کارز / مهر 1403

شرایط فروش خودروهای بی ام کارز ویژه مهر ۱۴۰۳ اعلام شد.

بروزرسانی ۵ مهر ۱۴۰۳: شرکت بی‌ ام کارز BM CARS، زمان تکمیل وجه خودروهای وارداتی این شرکت ویژه متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در قالب فروش فوق‌العاده را اعلام کرد.

بر اساس اعلامیه شرکت بی‌ام کارز، امکان تکمیل وجه متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت فراهم شده است.

متقاضیان خودروهای وارداتی بی‌ام کارز می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۵ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه نسبت به واریز وجه به صورت آنلاین اقدام کنند.

براساس بخشنامه تکمیل وجه خودروهای وارداتی بی‌ام کارز، قیمت مصرف کننده خودروهای بستیون T77، کوراندو ۲WD، کوراندو AWD، و هاوال H6-HEV اعلام شده است.

قیمت خودرو بستیون T77 با رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی با تریم مشکی و قهوه‌ای بژ و مدل ۲۰۲۳، مبلغ ۲ میلیارد و ۱۵۲ میلیون و ۹۳۹ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت خودرو کوراندو ۲WD در رنگ مشکی و خاکستری و تریم مشکی و خاکستری مدل ۲۰۲۳ با رینگ ۱۸ اینچی، ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

خودرو کوراندو AWD با رنگ مشکی و آبی با تریم مشکی و مدل ۲۰۲۳ مجهز به رینگ ۱۸ اینچی نیز مبلغ ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در نهایت خودرو هاوال H6-HEV با رنگ مشکی و خاکستری و تریم دو رنگ مشکی-خاکستری و قرمز-مشکی مدل ۲۰۲۴ با رینگ ۱۹ اینچی آلومینیوم هم ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تعیین نرخ شده است.

زمان تحویل خودروها نیز هفته چهارم بهمن ماه سال جاری اعلام شده است.

نکته مهم در این بخشنامه، تعیین رنگ محصول است که براساس ظرفیت، اولویت درخواست و واریز وجه توسط متقاضیان اختصاص داده می‌شود.

بی ام کارز یک امتیاز ویژه نیز برای متقاضیان خودروهای وارداتی این شرکت در نظر گرفته است که می‌توانند در زمان ثبت نام و تکمیل وجه نسبت به خرید یکی از پوشش‌های بیمه بدنه خودرو اقدام کنند.

یادآور می‌شود، فرایند تکمیل وجه فقط به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com/bmcars امکان‌پذیر است.

شرایط فروش بی ام کارز / مهر 1403

 

بروزرسانی ۱۵ تیر ۱۴۰۳: شرکت بی‌ام کارز در اطلاعیه‌ای از متقاضیان طرح یکپارچه خودروهای وارداتی خواست تا نسبت به تکمیل وجه خودروی هونگچی H5، بستیون T77 با قیمت قطعی، کوراندو و هاوال H6 هیبرید با قیمت غیر قطعی تکمیل وجه کنند.

رییس سازمان توسعه تجارت گفته است که عرضه خودروهای وارداتی در هفته آینده آخرین فرصت برای دارندگان اولویت خودروهای وارداتی (ثبت نام اسفند ۱۴۰۱) است و در صورتی که این افراد خودروی مورد نظر خود را انتخاب نکنند، دیگر هیچ اولویت خریدی نسبت به سایر افراد ندارند. در این خصوص شرکت بی‌ام کارز با انتشار اطلاعیه‌ای از متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی درخواست کرد نسبت به تکمیل وجه خودروی هونگچی H5 و بستیون T77 با قیمت قطعی و نیز خودروهای کوراندو و هاوال H6 هیبرید با قیمت غیر قطعی تکمیل وجه کنند.
متقاضیان برای خودروهای یاد شده، می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰صبح روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ لغایت ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ اقدام کنند. شایان ذکر است بازه زمانی مذکور قابل تمدید نخواهد بود.
تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه متقاضیان، صرفا به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس https://bahman.iranecar.com  امکان پذیر بوده که اطلاع رسانی لازم با ارسال پیامک به متقاضیان صورت خواهد گرفت. 
گفتنی است؛ خودروی هونگچی H5 در ۳ رنگ سفید، مشکی و خاکستری با قیمت ۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان با موعد تحویل هفته آخر آبان ۱۴۰۳خواهد بود.
همچنین خودروی BESTUNE T77 با عرضه رنگ نقره‌ای و قیمت ۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان با موعد تحویل هفته دوم شهریور ۱۴۰۳ خواهد بود.
از سویی دیگر خودروهای کوراندو FWD در ۲ رنگ مشکی و خاکستری با قیمت فروش علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، کوراندو AWD در ۳ رنگ مشکی، خاکستری و آبی با قیمت فروش علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان و نیز هاوال H6 در ۲ رنگ مشکی و خاکستری و با قیمت فروش علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عرضه و هر سه خودروی مذکور با تحویل هفته آخر آبان ۱۴۰۳ خواهد بود.

شرایط فروش ام وی ام x55 پرو / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش دایون Y7 / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش چری مدیران خودرو / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش مدیران خودرو ام وی ام / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش بک X3 پرو / مهر ۱۴۰۳
شرایط پیش فروش ایران خودرو / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش سوزوکی فرانکس / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش پرسنلی محصولات ایران خودرو / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش وانت نیسان زامیاد / مهر ۱۴۰۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar