مدل فول آپشن فاو بستیون T77 در روسیه عرضه شد

بروزرسانی در: چهارشنبه 11 آبان 01 ساعت 14:39
مدل فول آپشن فاو بستیون T77 در روسیه عرضه شد

پکیج فول آپشن پرستیژ پلاس برای کراس‌اوور فاو بستیون T77 که در پایان سال گذشته وارد بازار روسیه شده بود در دسترس مشتریان روسی قرار گرفت. قیمت این پکیج ۲،۳۳۲،۰۰۰ روبل یعنی ۳۰ هزار روبل بیشتر از نسخه پرستیژ بستیون T77 است که در نهایت جایگزین آن خواهد شد.

مشتریان برای سیستم دید محیطی با دوربین‌های تعبیه‌ شده در آینه‌های بغل باید هزینه اضافی بپردازند. نمایندگی محلی این برند چینی امیدوار است تا پایان سال ۲۰۲۲ حدود ۷۵۰ دستگاه از این شاسی بلند را در این کشور به فروش برساند.

در ابتدا، فاو بستیون T77 در نسخه‌های لوکس (با جعبه‌ دنده شش‌سرعته دستی یا هفت‌ سرعته خودکار) و پرستیژ (فقط با جعبه‌ دنده دوکلاچه) برای مشتریان روسی در دسترس بود. نسخه دوم محبوب‌تر شد و بیش از نیمی از فروش این مدل را به خود اختصاص داد.

T77 جدید همچنان فقط با موتور ۱.۵ لیتری بنزینی چهار سیلندر توربو با توان ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۸ نیوتن متر و مصرف ترکیبی ۷.۱ لیتر در دسترس است. این مدل با سیستم تمام چرخ محرک عرضه نمی‌شود. در حال حاضر، قیمت این مدل از ۲،۰۶۹،۰۰۰ روبل شروع می‌شود، که نشانگر افزایش قیمت تقریبی ۲۵۰ هزار روبل در کمتر از یکسال گذشته است.

پیش از این قرار بود نسخه‌های الیت و پرمیوم فاو بستیون T77 هم عرضه شود.

اوایل این ماه شایعه‌ای مبنی بر تولید خودروهای فاو در کارخانه‌ای در سن‌پترزبورگ مطرح شد که نیسان تصمیم گرفته بود آن را به عنوان بخشی از انحلال اجباری کسب وکار محلی به مؤسسه تحقیقات مرکزی اتومبیل و خودرو نامی واگذار کند.

خودروبانک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar