شرایط فروش سانگ‌ یانگ کوراندو ۲۰۲۳ / مهر ۱۴۰۳

بروزرسانی در: پنج شنبه 5 مهر 03 ساعت 13:08
شرایط فروش سانگ‌ یانگ کوراندو 2023 / مهر 1403

شرایط فروش سانگ‌ یانگ کوراندو ۲۰۲۳ ویژه مهر ۱۴۰۳ اعلام شد.

بروزرسانی ۵ مهر ۱۴۰۳: شرکت بی‌ ام کارز BM CARS، زمان تکمیل وجه خودروهای وارداتی این شرکت ویژه متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در قالب فروش فوق‌العاده را اعلام کرد.

بر اساس اعلامیه شرکت بی‌ام کارز، امکان تکمیل وجه متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت فراهم شده است.

متقاضیان خودروهای وارداتی بی‌ام کارز می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۵ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه نسبت به واریز وجه به صورت آنلاین اقدام کنند.

قیمت خودرو کوراندو ۲WD در رنگ مشکی و خاکستری و تریم مشکی و خاکستری مدل ۲۰۲۳ با رینگ ۱۸ اینچی، ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

خودرو کوراندو AWD با رنگ مشکی و آبی با تریم مشکی و مدل ۲۰۲۳ مجهز به رینگ ۱۸ اینچی نیز مبلغ ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

زمان تحویل خودروها نیز هفته چهارم بهمن ماه سال جاری اعلام شده است.

نکته مهم در این بخشنامه، تعیین رنگ محصول است که براساس ظرفیت، اولویت درخواست و واریز وجه توسط متقاضیان اختصاص داده می‌شود.

بی ام کارز یک امتیاز ویژه نیز برای متقاضیان خودروهای وارداتی این شرکت در نظر گرفته است که می‌توانند در زمان ثبت نام و تکمیل وجه نسبت به خرید یکی از پوشش‌های بیمه بدنه خودرو اقدام کنند.

یادآور می‌شود، فرایند تکمیل وجه فقط به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com/bmcars امکان‌پذیر است.

شرایط فروش سانگ‌ یانگ کوراندو 2023 / مهر 1403

بروزرسانی ۲۶ شهریور ۱۴۰۳: فروش کوراندو (۲ تیپ) شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی از صبح امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

امکان تکمیل وجه نهایی متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت به صورت فروش فوق العاده با قیمت قطعی به شرح جدول ذیل فراهم گردیده است.

متقاضیان گرامی که نسبت به مشارکت و واریز %۵۰ از مبلغ علی الحساب درج شده در بخشنامه های فوق الاذکر اقدام نموده اند، میتوانند نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۵ اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه ی زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد.

شرایط فروش سانگ‌ یانگ کوراندو 2023 / شهریور 1403

بروزرسانی ۱۲ مرداد ۱۴۰۳: شرایط جدید فروش خودروی سانگ یانگ کوراندو ویژه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر شد.

این شرایط ویژه منتخبین سامانه یکپارچه می باشد.

شرایط فروش سانگ‌ یانگ کوراندو 2023 / مرداد 1403

بروزرسانی ۱۷ تیر ۱۴۰۳: به اطلاع عموم متقاضیان گرامی و عاملیت های مجاز میرساند، امکان تکمیل فرآینـد ثبـت نـام متقاضـیان طـرح سـامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صـمت بـه صـورت فـروش فـوق العـاده بـا قیمـت غیرقطعی به شرح جدول ذیل فراهم گردیده است.

متقاضیان گرامی، می توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه ی زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمیباشد.

شرایط فروش سانگ‌ یانگ کوراندو 2023 / تیر 1403

شرایط فروش سانگ‌ یانگ کوراندو ۲۰۲۳ / تیر ۱۴۰۳

شرایط فروش ام وی ام x55 پرو / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش دایون Y7 / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش چری مدیران خودرو / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش مدیران خودرو ام وی ام / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش بک X3 پرو / مهر ۱۴۰۳
شرایط پیش فروش ایران خودرو / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش سوزوکی فرانکس / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش پرسنلی محصولات ایران خودرو / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش وانت نیسان زامیاد / مهر ۱۴۰۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar