شرایط فروش تانک ۳۰۰ / آبان ۱۴۰۳

دوشنبه 30 مهر 03 ساعت 09:16
شرایط فروش تانک 300 / آبان 1403

شرایط فروش تانک ۳۰۰ ویژه آبان ۱۴۰۳ اعلام شد.

بروزرسانی ۳۰ مهر ۱۴۰۳: سامانه خودروهای وارداتی قرار است بار دیگر از دوم آبان ماه برای مشتریان عادی باز شود. خودرو تانک ۳۰۰ که یک شاسی بلند دو دیفرانسیل شاسی مستقل آفرودی است، در این دوره عرضه خواهد کرد. قیمت علی الحساب تعیین شده برای این خودرو ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی قرار است از دوم آبان ماه آغاز شود و متقاضیان تا ۵ آبان ماه مهلت دارند ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید خودرو در حساب خود بلوکه کنند. لازم به ذکر است بازه زمانی انتخاب خودرو احتمالا ۵ تا ۷ آبان ماه خواهد بود.

یک شرکت داخلی در نظر دار تانک ۳۰۰ را در این دوره جدید عرضه نماید.

مشخصات تانک 300 / آبان 1403

خودرو Tank300 به‌عنوان یک خودرو دو دیفرانسیل ۴.۷۶ متری از یک موتور ۲ لیتری توربو با توان خروجی ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۸۷ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد که بازده آن از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF به هر چهارچرخ خودرو صورت می‌گیرد.

این خودرو ۲۱۵۵ کیلوگرمی می‌تواند در حدود ۹.۳ ثانیه از مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت عبور کند و حداکثر تا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت نیز سرعت بگیرد.

خودرو Tank300 به‌عنوان یک خودرو دیفرانسیل شاسی مستقل می‌تواند توانایی بیراهه نوردی خوبی را نیز از خود به نمایش بگذارد. در کاتالوگ رسمی این محصول زاویه ورود ۳۶.۶ درجه و زاویه خروج ۳۷.۲ درجه اعلام‌شده است. برای درک بهتر عدد لازم است بدایند زاویه ورود لندکروزر ۳۱ درجه و زاویه خروج آن ۲۲ درجه است.

شرایط فروش خودروهای برقی / آبان ۱۴۰۳
شرایط فروش لاماری ایما هیبریدی / آبان ۱۴۰۳
شرایط فروش وانت آریسان ۲ / آبان ۱۴۰۳
شرایط فروش وانت هیوسو / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش آریزو ۸ / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش لکسوس ES200 / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش بک X3 پرو / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش محصولات کرمان موتور / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش وانت نیسان زامیاد / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش کشنده فاو J6P 460 / مهر ۱۴۰۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar