بخشودگی جرائم بیمه ‌نامه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری زمینی

پنج شنبه 18 بهمن 97 ساعت 11:47
بخشودگی جرائم بیمه ‌نامه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری زمینی

به مناسبت دهه فجر، امکان صدور بیمه‌ نامه برای صاحبان وسایل نقلیه فاقد بیمه ‌نامه و بخشش جرایم بابت زمانی که بیمه نداشتند، تا آخر بهمن ‌ماه امکان‌ پذیر شد.

بنابر اعلام بیمه گسترش فردا، مطابق با بند ب ماده ۲۴ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب اردیبهشت سال ۱۳۹۵ که اعلام می‌دارد:

مبلغی معادل حداکثر یک سال حق بیمه اجباری که از دارندگان وسیله نقلیه‌ای که از انجام بیمه موضوع این قانون خودداری کنند، وصول می‌شود. میزان مبلغ یاد شده، نحوه وصول، تخفیف، تقسیط و بخشودگی آن به پیشنهاد بیمه مرکزی به تصویب مجمع عمومی صندوق می‌رسد.

به موجب بخشنامه شماره ۱۰۹۲۴۹/۴۰۰/۹۷ مورخ ۱۵ بهمن‌ ماه ۱۳۹۷ رئیس ‌کل بیمه مرکزی اعلام کرد: به مناسبت دهه فجر آن دسته از صاحبان وسایل نقلیه که بیمه‌ نامه برایشان صادر نشده یا خودروهایشان بیمه نشده، اگر تا ۳۰ بهمن ۹۷ به شرکت‌های بیمه مراجعه کنند امکان صدور بیمه ‌نامه برایشان وجود دارد و کلیه جرایم بابت آن زمانی که بیمه نداشتند، صد در صد بخشیده می‌شود و برای موتورسیکلت‌ها و وسایل نقلیه کشاورزی هم ۶ ماه (از دهه فجر امسال تا ۶ ماه) فرصت قرار دادیم که اگر در ظرف این ۶ ماه مراجعه کنند و بیمه ‌نامه بگیرند، جرایم آن‌ها هم حتما بخشیده خواهد شد.

همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی، شرکت نمایندگی بیمه گسترش فروش فردا، نماینده حقوقی بیمه پارسیان برای رفاه حال شما مشتریان عزیز با ایجاد نخستین شعبه در ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج) آماده ارائه خدمت و صدور بیمه ‌نامه بدون جرایم دیرکرد به کلیه متقاضیان خود می‌باشد.

حال که کمتر از ۱۵ روز به پایان فرصت مقرر باقی مانده است از کلیه مالکان وسایل نقلیه موتوری فاقد بیمه شخص ثالث دعوت می‌شود به طور حضوری با مراجعه به واحد صدور مستقر در ایوان انتظار ایستگاه میدان ولیعصر و یا تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۴۹۷۸۳ داخلی ۳۱۳۱ به طور غیرحضوری اقدام به تهیه بیمه شخص ثالث بدون جریمه دیرکرد نمایند.

بخشودگی جرایم یاد شده غیرقابل تمدید و تکرار نشدنی است و برای آن دسته از مالکان وسایل نقلیه که بعضاً جرایم آنها تا ۲ برابر مبلغ حق بیمه پایه بوده، فرصت مناسبی هست.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar