آریزو ۶ ، سدان خوش چهره مدیران خودرو

یکشنبه 26 بهمن 99 ساعت 16:00
آریزو ۶ ، سدان خوش چهره مدیران خودرو

آریزو ۶ سدان جدید و خوش چهره مدیران خودرو میباشد که بیش از ۲ سال است به عنوان یک سدان لوکس وارد بازار کشور شده است.

از ویژگی های  برتر این خودرو در ابتدا میتوان به طراحی آن اشاره نمود ، این سبک طراحی زبان روز طراحی جهانی است و سبک خودروهای روز اروپایی را دارد .

نمای جلو خودرو حس یک سدان مستحکم و پر قدرت را به شما میدهد و نمای جانبی خودرو ساده اما هماهنگ میباشد، در نمای پشت هم شاهد یک طراحی خاص میباشیم . در مجموع طراحی پخته و حرفه ایی آریزو۶ به آن شخصیت خاص و ویژه ایی بخشیده است.

با ورود به داخل آریزو۶ شما مطمئن خواهید شد که با یک خودروی پخته و شیک روبرو خواهید بود  طراحی داخلی تا حدود زیادی شما را به یاد خودروهای لوکس اروپایی چون آئودی می اندازد و کنسول لمسی آن یادآور رنجرور ولار است که آخرین متد روز طراحی میباشد . همچنین چراغ روشنایی کابین خودرو در شب  حس کابین یک خودروی لوکس اروپایی را میدهد  که نهایت آرامش را پدید می آورد .

داخل کابین ارگونومی بسیار خوبی وجود دارد و صندلی ها برای یک خانواده ایرانی و سفر بلند مدت کاملا راحت است ، فضای جای پا مناسب و راحت است و کیفیت متریال داخلی و داشبورد و پوشش چرمی روی داشبورد در قابل توجه میباشد .

آریزو۶ یک سدان خانوادگی است پس فضای صندوق عقب آن بسیار بزرگ و جادار میباشد و دقیقا مطابق میل خانواده های ایرانی میباشد تا تعداد زیادی چمدان و وسایل را در آن جای دهند .

در بخش فنی موتور ۱.۵ توربو با گیربکس ۹ سرعته سی وی تی کاملا هماهنگ میباشد و شتاب بسیار خوب در کنار مصرف سوخت مناسب را میدهد .

امکانات رفاهی این خودرو کاملا مناسب میباشد و در حد یک خودروی لوکس نیازهای شما را پاسخ میدهد ، صندلی برقی راننده- گرمکن صندلی های جلو- کولر دوآل اتوماتیک- دریچه تهویه هوا برای سرنشینان عقب – دوربین ۳۶۰- اتوهلد- ترمز پارک برقی- سیستم ورود و روشن شدن بدون کلید- امکان روشن شدن موتور از طریق ریموت کنترل و.. از امکانات رفاهی این خودرو میباشد .

در مورد ایمنی آریزو۶ خیال شما را راحت میکند ،  شاسی فولادی مستحکم ، بدنه مستحکم و قوی ، وجود ایربگ های جانبی و پرده ایی در کنار سیستم های پایداری الکترونیکی- ضد لغزش و کنترل در سر بالایی  از این خودرو یک سدان مستحکم و ایمن را ساخته  و پایداری و چسبندگی  ( هندلینگ ) بسیار خوبی  را پدید آورده است .

در نتیجه این خودروی شیک میتواند نیاز رده از مشتریان را که دنبال یک خودروی سدان خانوادگی به روز با طراحی با اصالت و شخصیت میباشند را جذب کند و میتواند به خوبی با رقبای کره ایی و ژاپنی خود در بازار رقابت کند و نیازهای طالبان یک سدان مدرن و نسبتا لوکس را در بازار برآورده سازد .

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar