انتشار تصاویر جاسوسی پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۰ + ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
انتشار تصاویر جاسوسی پورشه 911 مدل 2020 + ویدیو

شرکت پورشه در حال آزمایش نمونه‌های اولیه نسل بعدی ۹۱۱ است، نسلی که ۹۹۲ نام گرفته و قرار است از تابستان آینده به عنوان یک مدل ۲۰۲۰ وارد بازار شود. جدیدترین نمونه‌های تستی خودرو، که در دو مدل کاررا و کاررا اس شکار عکاسان جاسوسی شده‌اند، کاملاً پوشش استتاری خود را از دست داده و در تصاویر جدید، بخش اعظمی از داشبورد دیجیتال جدید آن‌ها را هم می‌توانیم ببینیم.

بیشتر تغییرات را می‌توان در قسمت عقب خودرو یافت، جایی که شاهد یک اسپویلر زیبا هستیم که کل عرض خودرو را گرفته است. چراغ‌های عقب نیز از دو خط دراز تشکیل شده که ظاهراً تا بخش انتهایی خمیده گوشه خودرو ادامه پیدا کرده‌اند. سراگزوزها هم در این مدل جدید به مرکز سپر عقب متمایل هستند.

همچنین دریچه‌های ورودی هوای عقب در مقایسه با مدل فعلی بزرگ‌تر شده‌اند. در بخش جلو، می‌توانیم چراغ‌های جلو را ببینیم که با زاویه نسبتاً متفاوتی در مقایسه با ۹۱۱ فعلی نصب شده‌اند.

ما از قبل می‌دانستیم که نسل بعدی ۹۱۱ در مقایسه با مدل فعلی پهن‌تر شده است. جالب است بدانید تمام نسخه‌های نسل جدید از یک طراحی عریض‌تر بهره خواهند برد. نسل جدید ۹۱۱ روی یک نسخه به روز شده از پلت فرم نسل فعلی قرار است ساخته شود.

این پلت فرم به روز شده از نظر موقعیت قرارگیری موتور و تجهیزات سخت افزاری سیستم تعلیق انعطاف پذیری فوق العاده بالایی دارد. همین موضوع نهایتاً می‌تواند به پورشه امکان اضافه کردن تکنولوژی هیبریدی به ۹۱۱ را روی احتمالاً بیش از یک مدل فراهم کند.

این انعطاف پذیری در مورد موقعیت قرارگیری پیشرانه می‌تواند بعدها منجر ب تولید یک نسخه موتوروسط هم بشود. پورشه هم اکنون یک مدل ۹۱۱ مسابقه‌ای موتور وسط دارد و مدیران شرکت قبلاً اشاره کرده‌اند که احتمالاً نسخه جاده‌ای موتور وسط این خودرو را هم روانه بازار خواهند کرد. متاسفانه، پورشه فعلاً تمام برنامه‌های خود برای ساخت یک ابرخودروی موتور وسط مستقل را کنار گذاشته تا بتواند منابع بیشتری برای طراحی و توسعه تکنولوژی خودروهای الکتریکی آزاد کند.

نسل بعدی ۹۱۱ به احتمال زیاد در دو مدل پایه کاررا و کاررا اس روانه بازار خواهد شد. اندکی بعد از رونمایی مدل کوپه، نسخه کانورتیبل را نیز خواهیم دید.

قدرت هر دو از همان پیشرانه ۳ لیتری توربو دوقلوی شش سیلندر خطی که در ۹۱۱ مدل ۲۰۱۷ نخستین بار ارائه شده بود استفاده خواهند کرد. این موتور ۳۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور در کاررا و ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور در کاررا اس تولید می‌کند. در مدل‌های مختلف ۹۱۱ کاررا نسل جدید می‌توانیم انتظار خروجی‌های نسبتاً بیشتری را داشته باشیم.

گفته می‌شود پورشه در نمایشگاه لس آنجلس که چند هفته دیگر برگزار می‌شود از این خودرو رونمایی خواهد کرد.

منبع ترجمه: motor authority

ویدیو:

گالری تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar