انتشار تصاویر رسمی جدید بی ام و سری ۷ مدل ۲۰۲۰

بروزرسانی در: یکشنبه 23 دی 97 ساعت 03:02
انتشار تصاویر رسمی جدید بی ام و سری 7 مدل 2020

به نظر می‌رسد با انتشار تصاویر رسمی بی ام و سری ۷ LCI مدل ۲۰۲۰ در اینترنت، یکی از کارمندان این شرکت آلمانی در دردسر بزرگی افتاده است. این تصاویر ظاهراً از وب سایت رسمی بی ام و به بیرون درز کرده و در آن نه تنها می‌توانید مدل ۷۵۰ Li، بلکه مدل ۷۵۰ Li با پکیج ام اسپرت را در کنار مدل قدرتمند M760i با موتور قوی ۱۲ سیلندر خورجینی‌اش ببینید. طی چند روز اخیر این سومین باری است که تصاویری جدید از این خودرو منتشر می‌شود و این بار، تصاویری کامل از تمام زوایای این سدان بزرگ آلمان‌ها به بیرون درز کرده است.

در حالی که تقریباً سه ماه از رونمایی بی ام و ایکس ۷ می‌گذرد، ولی هنوز چشمان ما به جلوپنجره کلیوی بزرگ خودرو عادت نکرده است. از آن جایی که بحث طراحی ظاهری یک موضوع سلیقه‌ای است، چیزی در این مورد نمی‌گوییم و نمی‌خواهیم قضاوت کنیم که تغییرات اعمال شده روی جلوپنجره آن را زیباتر کرده‌اند یا نه. ولی چیزی که مبرهن است این که، با این جلوپنجره جدید سری ۷ مدل ۲۰۲۰ ظاهری بسیار قوی و تهاجمی پیدا کرده است.

انتشار تصاویر رسمی جدید بی ام و سری 7 مدل 2020

در مقایسه با دیگر مدل‌های LCI بی ام و، تغییرات اعمال شده روی سری ۷ مدل ۲۰۲۰ بسیار گسترده بوده و علاوه بر جلوپنجره جدید، چراغ‌های جلو نیز شکل جدید دارند و طراحی کاپوت هم تغییراتی داشته است. کاپوت به روز شده خودرو به دلیل رنگ سفید بدنه خیلی متفاوت از مدل فعلی به نظر نمی‌رسد، ولی در سری تصاویر قبلی منتشر شده از این خودرو می‌توانید به خوبی این تغییرات را متوجه شوید.

در طراحی کناره‌ها طراحان بی ام و تغییراتی روی خط روی بدنه شبیه چوب هاکی اعمال کرده‌اند و در این مدل جدید، شاهد طراحی متفاوتی از آن هستیم. در عقب، تغییرات کم‌تر به چشم می‌آیند، ولی چراغ‌های LED گرافیک تازه‌ای داشته و سراگزوزها از یک طراحی جدید برخوردار هستند. در مدل قدرتمند M760i، شاهد تزئیناتی طلایی رنگ روی بدنه، نشان V12 روی ستون عقب، جلوپنجره، آینه‌ها و حتی رینگ‌ها هستیم.

به گزارش بی ام و بلاگ، رونمایی رسمی این خودرو هفته جاری و در نمایشگاه دیترویت اتفاق خواهد افتاد، ولی هنوز معلوم نیست که با انتشار این تصاویر، بی ام و همچنان بخواهد طبق برنامه قبلی خود عمل کند یا نه. فعلاً باید منتظر ماند و دید نهایتاً چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع ترجمه: Motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar