رونمایی از سوزوکی جیمنی بلک ادیشن والد

بروزرسانی در: یکشنبه 13 اسفند 02 ساعت 17:06
رونمایی از سوزوکی جیمنی بلک ادیشن والد

بر کسی پوشیده نیست که سوزوکی جیمنی یکی از قوی‌ترین نام‌های دنیای آفرود می‌باشد و همه آفرودرها علاقه خاصی به این خودرو دارند. هنوز خبری در مورد ورود جیمنی به بازار آمریکا نیست، ولی گفته می‌شود این احتمال همچنان وجود دارد. نکته جالب این که تقاضای بازار برای این آفرود کوچک به قدری بالاست که سوزوکی ظاهراً به مشکلاتی در تأمین این خودرو خورده است.

یکی از دلایل مهم و اصلی محبوبیت بالای این خودرو بدون شک ظاهر جذاب و عروسکی جیمنی می‌باشد. نمی‌دانیم به خاطر اندازه بدنه جذاب یا شکل خاص طراحی آن است که جیمنی این قدر محبوب شده، ولی نکته‌ای که همه روی آن اتفاق نظر داریم این است که خیلی از ماشین بازها دوست دارند جیمنی را داخل گاراژ خود داشته باشند. به نظر شما چه می‌شد اگر جیمنی از این حالت جذاب و عروسکی خود تغییر حالت داده و به یک آفرودر قدرتمند و خشن تبدیل می‌شد؟

رونمایی از سوزوکی جیمنی بلک ادیشن والد

این کاری است که تیونر ژاپنی والد اینترنشنال در جدیدترین پروژه خود با این خودرو انجام داده است. درست مانند دیگر نسخه‌های بلک بایسون ادیشن ساخت والد اینترنشنال، جیمنی نیز به سبک این تیونر ژاپنی مشکی و تیره شده و همین، ظاهر خودرو را به میزان زیادی تغییر داده است. نتیجه از نظر ما کاملاً شگفت انگیز می‌باشد. حداقل ما که نتوانستیم ایرادی روی این ظاهر جدید مشکی خودرو بگذاریم.

این تیونینگ جدید که مبتنی بر نسخه ژاپنی سیرای جیمنی ساخته شده، به چراغ‌های جلوی ۴ تکه LED متفاوتی روی سپر جدید جلو، جلوپنجره‌ای متفاوت، کاورهای چراغ‌های جلو و یک کاپوت جلوی آیرودینامیکی مجهز شده است. گلگیرهای بزرگ این خودرو در کنار سپرهای عقب و جلوی جدید و همچنین تایرهای آفرود بزرگ و رینگ‌هایی خشن، ظاهری فوق العاده به این مینی آفرودر جذاب بخشیده‌اند. روی سقف، شاهد اضافه شدن چراغ‌های LED بیشتری روی بخش جلو هستیم و در عقب نیز یک باله جدید نصب شده است.

با این ظاهر جدید، سوزوکی جیمنی دیگر یک خودروی عروسکی نیست، گرچه، یک مشکل همچنان پابرجا باقی مانده: موسسه ایمنی یوروانکپ فقط سه ستاره ایمنی به این خودرو داده است. مشکلی بزرگ که احتمالاً موجب خواهد شد سوزوکی جیمنی هیچ وقت نتواند وارد بازار آمریکا شود.

منبع ترجمه: Motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar