رونمایی از پکیج Pelletessuta مازراتی در آمریکا

دوشنبه 11 فروردین 99 ساعت 23:38
رونمایی از پکیج Pelletessuta مازراتی در آمریکا

شرکت مازراتی با خانه مد ایتالیایی Emengildo Zegna به مدت هفت سال در زمینه طراحی پکیج‌های ویژه کابین و صندلی‌های محصولات این شرکت همکاری می‌کرد. این همکاری از سال ۲۰۱۴ و با رونمایی خودروی کانسپت تولید محدود مازراتی کواتروپورته Emenegildo Zegna به عنوان بخشی از مدل‌های ویژه صد سالگی شرکت مازراتی شروع شده بود. در نمایشگاه نیویورک سال پیش، این دو شرکت از یک پروژه جدید خود که روکش چرم دست دوز به نام Pelletessuta بود رونمایی کردند. در این پروژه خانه مد Zegna روکش چرم ناپا را برای ۱۰۰ مد نسخه ویژه از خودروهای مازراتی را برای بازار آمریکا ساخته بود.

در این نمایشگاه اعلام شد که در آینده این پروژه دیگر انجام نخواهد شد. بعد از این که در هفته خودرویی مونتری در ماه آگوست گذشته پیش نمایشی از این ۱۰۰ مدل نسخه ویژه دیدیم، بالاخره همه این خودروها به نمایندگی‌های آمریکا رسیده‌اند. البته همان طور که احتمالاً حدس زده‌اید همه آن‌ها از قبل فروخته شده‌اند. در عین حال در ایتالیا، مازراتی برای گرامیداشت این اتفاق و همچنین تبلیغ صنعت خودرو و مد ایتالیا طی مراسمی ویژه، دو ساختمان اصلی دفتر مرکزی خود در مودنا را به رنگ پرچم ایتالیا نورپردازی کرده است.

رونمایی از پکیج Pelletessuta مازراتی در آمریکا

از میان این ۱۰۰ خودروی نسخه ویژه ۵۰ دستگاه مازراتی کواتروپورته S Q4 گرن لوسو مدل ۲۰۲۰ هستند که با پکیج لوکس زگنا بسیار خاص شده‌اند. هر یک از این مدل‌ها رنگ بدنه آبی سوفیستیکاتو متالیک داشته و به کالیپرهای ترمز آبی مجهز هستند. داخل کابین، روکش چرم قهوه‌ای تیره برای صندلی‌های اسپرت خودرو و همچنین نشان زگنا روی آن‌ها بسیار جلب توجه می‌کند. ۵۰ دستگاه دیگر این خودروهای نسخه ویژه مازراتی لوانته اس گرن اسپرت مدل ۲۰۲۰ با رنگ بدنه برنزی و رینگ‌های ۲۱ اینچی پولیش شده هلیوس هستند. این رینگ‌ها در مقایسه با رینگ‌های استاندارد مازراتی لوانته بسیار بزرگ می‌باشند. کابین این نسخه‌های ویژه لوانته روکش چرم مشکی Pelletessuta با تزئینات چوب رادیکا دارد که در تاریخچه خودروهای لوکس ایتالیایی به وفور می‌توان آن را دید.

رونمایی از پکیج Pelletessuta مازراتی در آمریکا

خبر ورود این خودروها به بازار آمریکا در حالی منتشر شده که هنوز قیمت آن‌ها مشخص نیست. البته از آن جایی که قیمت مازراتی S Q4 گرن لوسو از ۱۱۵ هزار دلار و قیمت مازراتی لوانته اس گرن اسپرت از ۹۲ هزار دلار شروع می‌شود، می‌توان حدس‌هایی در مورد قیمت‌های این مدل‌های نسخه ویژه زد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar