انتشار تصویر تیزر هیوندای توسان فیس لیفت

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
انتشار تصویر تیزر هیوندای توسان فیس لیفت

نمایندگی مالزی هیوندای تصویر تیزر جدیدی از توسان فیس لیفت در صفحه فیس بوک خود قرار داده است. در بخشی از توضیح این عکس آمده: «ما به زودی از یک خودروی فوق العاده رونمایی خواهیم کرد. با طراحی زیبا و تجهیزات بسیاری که این خودرو دارد، قطعاً توجه خیلی‌ها را به خود جلب خواهد کرد.»

در حالی که چند مدل شاسی بلند مختلف هیوندای مانند سانتافه و کونا جدید هنوز در مالزی رونمایی نشده‌اند، ولی با نگاهی به خودرو، ظاهر آن و مخصوصاً شکل جلوپنجره می‌توان حدس زد که این مدل توسان فیس لیفت می‌باشد.

این خودرو ماه مارس امسال در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شده بود و از برخی به روزرسانی های بدنه در کنار یک داشبورد جدید بهره می‌برد. کابین جدید خودرو از همان سبک طراحی نسل چهارم سانتافه بهره می‌برد و صفحه نمایش شناور آن دقیقاً بالای دریچه‌های هوای افقی قرار گرفته است.

انتشار تصویر تیزر هیوندای توسان فیس لیفت

در آمریکا، فیس لیفت توسان از یک پیشرانه ۲ و ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند که به ترتیب ۱۶۴ و ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۰۵ و ۲۳۷ نیوتن متر گشتاور دارند. پیشرانه دوم جایگیزین موتور ۱.۶ لیتری توربو شده و هر دو از یک گیربکس شش دنده اتومات بهره می‌برند. در دیگر بازارها این خودرو از همان موتور ۱.۶ لیتری T-GDI بنزینی ۱۷۴ اسب بخاری و پیشرانه‌های توربودیزل در کنار گیربکس‌های شش دنده دستی و هفت دنده دو کلاچه اتومات در نسخه‌های دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل استفاده می‌کند.

در اروپا، موتور توربو دیزل ۱۸۶ اسب بخاری در کنار یک سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی، مانند آن چه که در اسپرتیج فیس لیفت دیده بودیم استفاده خواهد شد. این خودرو از یک ژنراتور استارتر ملایم هیبریدی، یک مبدل ولتاژ پایین AC/DC، یک اینورتر و پک باتری ۰.۴۴ کیلووات ساعتی لیتیم یونی بهره می‌برد و در شتاب گیری‌های شدید، ۱۶ اسب بخار می‌تواند بر قدرت خودرو بیفزاید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مدل جدید هیوندای که رقیبی جدی برای هوندا سی آر وی و مزدا سی ایکس ۵ خواهد بود باید تا انتشار تصویر تیزر قبلی صبر کنیم.

منبع ترجمه: paultan

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar