با ۵۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟

بروزرسانی در: سه شنبه 15 بهمن 98 ساعت 11:16
با 50 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟

آیا با ۵۰ میلیون تومان پول می‌توانید خودرو خریداری کنید؟ این روزها به خاطر افزایش قیمت خودرو و کاهش قدرت خرید مردم انتخاب یک خودرو ارزان قیمت و البته مناسب به کاری سخت بدل شده است. اما خبر خوب این است که با ۵۰ میلیون تومان پول هم می‌توانید از میان چندین گزینه یکی را انتخاب کنید.

آیا با ۵۰ میلیون تومان پول می‌توانید خودرو خریداری کنید؟ این روزها به خاطر افزایش قیمت خودرو و کاهش قدرت خرید مردم انتخاب یک خودرو ارزان قیمت و البته مناسب به کاری سخت بدل شده است. اما خبر خوب این است که با ۵۰ میلیون تومان پول هم می‌توانید از بین چندین گزینه یکی را انتخاب کنید. در گزارش  به معرفی خودروهایی پرداخته‌ایم که با بودجه ۵۰ میلیون تومان هم می‌توانید زیر پایتان بیندازید.

بازار خودرو کشور چند ماهی است رنگ آرامش را به خود ندیده است. یک روز قیمت‌ها روند صعودی به خود می‌گیرد و تقاضا برای خودرو کاهش می‌یابد و یک روز هم قیمت‌ها کاهشی می‌شوند و تقاضا از طرف مشتریان این بازار پرآفت و خیز، بالا می‌گیرد. در این بین مشتریانی هستند که نه می‌خواهند هزینه بسیار زیادی برای خودروی زیرپایشان کنند و از طرف دیگر هم قدرت خرید بالایی ندارند که دست روی خودروهای گران‌قیمت بازار بگذارند.

در این گزارش سعی شده لیستی از خودروهایی که قیمت ۵۰ میلیون تومان دارند گردآوری شود تا افرادی که وسع‌شان نمی‌رسد هم با خودروهای قابل خرید آشنا شوند. البته این را هم اضافه کنیم که در کلوپ خودروهای ۵۰ میلیون تومانی نامی از خودروهای صفر دیده نمی‌شود و شما تنها می‌توانید از خودروهای دست دوم خارجی و داخلی دیدن کنید.

خودروهای داخلی

خانواده تیبا چه صندوق‌دار و چه هاچ‌بک، بدون شک یکی از انتخاب‌های خوب برای افرادی هستند که بودجه‌ای ۵۰ میلیون تومانی دارند. شما می‌توانید با این قیمت یک تیبای صندوق‌دار SX مدل سال ۹۳ را خریداری کنید.

اما به جز خانواده تیبا گزینه‌های دیگری هم وجود دارد که از جمله آن می‌توان به خانواده پژو اشاره کرد. شما با ۵۰ میلیون تومان می‌توانید یک پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که ساخت سال ۸۷، ۸۸ یا ۸۹ است را بخرید یا اگر علاقه‌ای به خرید ۲۰۶ ندارید به سراغ دیگر عضو این خانواده بروید. پژو ۴۰۵ GLX بنزینی یکی دیگر از گزینه‌های شما خواهد بود، البته با ۵۰ میلیون تومان می‌توانید دست روی مدل سال ۹۳ آن بگذارید. پژو پرشیا مدل ۱۳۹۶ هم از دیگر خودروهایی است که با ۵۰ میلیون تومان قابلیت خریداری دارد.

سمند هم از دیگر اعضای کلوپ ۵۰ میلیون تومانی‌ها به شمار می‌رود؛ با این بودجه شما می‌توانید مدل سال ۹۰ این خودرو ساخت داخل را خریداری کنید.

اما بالاخره در بین خودروهای داخلی که بتواند با بودجه کم شما همخوانی داشته باشد، می‌توان به مدل‌های گوناگون پراید اشاره کرد. پراید ۱۳۱ مدل سال ۹۳، مدل سال ۹۶ در حد صفر و مدل سال ۹۷ از جمله مواردی است که می‌توان در خانواده پرایدها به آن‌ها برای خرید فکر کرد. البته اگر نوستالژی باز هم هستید می‌توانید به خرید پیکان مدل ۷۸ با کلیه لوازم و امکانات با هزینه ۵۰ میلیون تومان هم فکر کنید.

خودروهای خارجی

قاعدتاً نباید انتظار داشته باشید با ۵۰ میلیون تومان بتوانید انواع و اقسام خودروهای خارجی را خریداری کنید. اما ناامید نشوید چون که در بین مدل‌های خارجی هم هستند خودروهایی که با این قیمت در بازار خرید و فروش می‌شوند اما نباید از آنها زیاد توقع داشته باشید. هیوندا النترا یکی از مدل خودروهایی است که با قیمت ۵۰ میلیون تومان دیده می‌شود. سال ساخت این خودرو البته چنگی به دل نمی‌زند و به سال ۱۳۷۳ برمی‌گردد.

مزدا ۳۲۳ دنده‌ای یکی دیگر از گزینه‌های خارجی است که به بودجه ۵۰ میلیونی شما می‌خورد. سال ساخت این خودرو به سال ۱۳۸۱ بازمی‌گردد و کارکردی بالای ۱۱۸۱ هزار کیلومتر دارد. در بین آگهی‌های ثبت شده نام یک مدل از بنز هم دیده می‌شود. بله باور کنید با ۵۰ میلیون تومان می‌توانید یک بنز کلاسیک که سال ساخت آن به قبل از ۱۹۸۷ - قبل از ۱۳۶۶ بازمی‌گردد را خریداری کنید.

ایرنا

قیمت روز خودرو

رکود بسیار سنگین در بازار خودرو

اختلاف قیمت خودرو برطرف نشد

بررسی افزایش قیمت یک ماهه خودروها

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "با ۵۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمد
مهمان

واقعا متأسفم
لحنتان رنگ تمسخر دارد