تأمین قطعات ریلی توسط یک خودروساز

یکشنبه 20 بهمن 98 ساعت 10:28
تأمین قطعات ریلی توسط یک خودروساز

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امضای تفاهمنامه با ایران خودرو برای تأمین قطعات با استفاده از توان داخل، گفت: پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی نسبت به سال اخیر ۱۰ درصد رشد داشته است.

سعید رسولی در آیین افتتاح و بهره برداری از ۵۶ پروژه ریلی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز ۵۶ پروژه ریلی در حوزه ارتباطات و علائم الکتریکی، ارتقای ایمنی و هوشمند سازی شبکه ریلی، احداث خطوط دوم و فرعی، بازسازی و بهسازی خطوط، احداث تقاطع ریل و جاده، احداث خطوط عریض و نرمال در این چه برون و... به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به احداث مرکز تعمیرات لکوموتیو در مشهد، ادامه داد: این مرکز موجب صرفه جویی اقتصادی، عدم نیاز به حمل لکوموتیو به تهران و ارتقای خدمات قطارهای مسافری می‌شود.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ درصد از قطارهای مسافری به سمت مشهد حرکت می‌کنند و ما خادم امام رضا علیه السلام هستیم، گفت: طی ۶ روز سپری شده از پیش فروش بلیت قطارهای مسافری ایام نوروز ۹۹ تاکنون ۴۵۰ هزار بلیت فروخته شده که نسبت به مدت مشابه سال اخیر ۱۰ درصد رشد داشته است.

رسولی از رشد نزدیک به ۹ درصدی فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری خبر واد و افزود: بر اساس تفاهمنامه با ایران خودرو در بخش حمل و نقل و لجستیک از حداکثر توان داخل برای تأمین قطعات اجرایی می‌شود.

در این مراسم تفاهمنامه تولید قطعات با استفاده از حداکثر توان داخل بین مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل ایران خودرو امضا شد.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar