این ۲۵ خودرو در سال ۲۰۳۵ هنوز هم جزو بهترین‌ها خواهند بود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
این 25 خودرو در سال 2035 هنوز هم جزو بهترین‌ها خواهند بود

اکثریت خودروهایی که این روزها در بازار حضور دارند خیلی بی سروصدا از رده خارج خواهند شد و همه آن‌ها را به دست فراموشی خواهند سپرد. این نوع خودروها حدوداً ۱۰ الی ۱۵ سال بین چند مالک دست به دست می‌شوند و سپس باقی عمر خود را در یک قبرستان خودرو سپری می‌نمایند. البته، بعضی خودروها هستند که برخلاف این مدل‌ها، وضعیت بسیار بهتری دارند. این خودروهایی که در مطلب امروز به شما معرفی خواهیم کرد، برخی از بهترین این نوع مدل‌ها هستند و کاملاً ارزش نگهداری دارند. این خودروها چند ده سال به راحتی می‌توانند در بازار دوام بیاورند.

در سال ۲۰۳۵، افرادی که امسال به دنیا آمده‌اند ۱۷ و ۱۸ ساله خواهند بود و قصد خرید نخستین خودروی خود را خواهند داشت. در حالی که در اوایل جوانی شاید آن‌ها نتوانند خودروهای صفر کیلومتر خریداری نمایند، ولی خرید یکی از این ۲۵ خودرو قدیمی که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد، قطعاً برای آن‌ها بهترین انتخاب می‌تواند باشد.

فورد اف ۱۵۰ رپتور

فورد اف ۱۵۰ رپتور سرسخت‌ترین پیکاپ تراک آمریکایی است که تقریباً روی هر سطحی می‌توانید با آن رانندگی کنید. این خودرو از یک موتور توربو دوقلو شش سیلندر خورجینی با ۴۵۰ اسب بخار نیرو و ۶۹۱ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. اف ۱۵۰ رپتور دقیقاً همان تراک مسابقه‌ای آفرودی است که از زمان بچگی آرزویش را داشته‌اید و بدون شک قرار است تا سال‌های سال همین قدر خوب باقی بماند.

شورولت کلرادو ZR2

آیا فورد رپتور از نظر اندازه و ابعاد بدنه برای شما خیلی بزرگ است؟ نگران نباشید، شورولت یک پیکاپ سایز متوسط دارد که تقریباً می‌توان گفت توانایی‌های مشابهی با فورد رپتور دارد. جالب توجه ترین موضوع در مورد شورولت کلرادو ZR2 این که به دو جفت کمک فنرهای مولتی ماتیک ویژه که فقط روی خودروهای فرمول یک یافت می‌شود مجهز شده است. این خودرو همچنین با یک موتور دیزلی هم به فروش می‌رسد که قطعاً بر جذابیت‌های آن می‌افزاید.

شورولت SS

متاسفانه، شورولت SS دیگر از خطوط تولید استرالیایی‌ها قرار نیست بیرون بیاید، ولی بدون شک این مدل از آن دست خودروهایی است که حتی ۵۰ سال بعد هم یکی از خودروهای خوب محسوب می‌شود. چرا؟ زیرا از یک موتور هشت سیلندر خورجینی بزرگ بهره می‌برد که این روزها در سدان ها بسیار کمیاب شده است. شاید SS زیباترین خودرو در بین مدل‌هایی که معرفی می‌کنیم نباشد، ولی زمانی که تایرهای عقب را داغ کرده‌اید و دودش همه جا را فرا گرفته، بدنه نه چندان زیبای آن را دیگر کسی نمی‌تواند ببیند!

تویوتا ۸۶ / سوبارو BRZ

تویوتا ۸۶ و سوبارو BRZ به قدری به هم نزدیک هستند که می‌توان آن‌ها را به عنوان یک خودرو معرفی کرد. این یک کوپه اسپرت ارزان قیمت است که بدون شک عاشقش خواهید شد. این خودرو سریع و مطمئن بوده و رانندگی با آن تقریباً در هر جاده‌ای کاری بسیار لذت بخش است. شکی نیست که این خودروها یک یا دو دهه بعد در بازار بسیار با ارزش خواهند شد.

فورد فوکوس آر اس

فورد سال‌های زیادی است که مدل‌های آر اس را در اروپا به فروش می‌رساند، ولی اخیراً این خودروساز آمریکایی تصمیم گرفته تا آخرین مدل فوکوس آر اس را وارد بازار آمریکا هم بکند. این خودروی فوق العاده از یک موتور ۴ سیلندر توربو قوی بهره می‌برد که نیرو را به تمام چرخ‌ها ارسال می‌نماید. فوکوس آر اس خودرویی است که می‌توانید با آن خرید روزانه‌تان را انجام دهید و آخر هفته‌ها در مسابقات شرکت کنید. این خودرو همچین یک حالت ویژه دریفت دارد که به شما اجازه می‌دهد سر پیچ‌ها کارهای فوق العاده شگفت انگیزی انجام بدهید.

رم ۲۵۰۰ مدل Power Wagon

آیا به تراکی نیاز دارید که بسیار قدرتمند و کاملاً شگفت انگیز است؟ اگر پاسخ شما مثبت است، رم ۲۵۰۰ مدل Power Wagon بهترین گزینه برای شماست. Power Wagon یک تراک پیکاپ سنگین است که می‌توانید با آن کارهای بسیار زیادی انجام دهید. این خودرو به یک موتور هشت سیلندر خورجینی بنزینی یا دیزلی مجهز است و یک وینچ بزرگ ۵۵۰۰ کیلوگرمی در جلو دارد.

فورد فیستا ST

اگر شما فوکوس آر اس را دوست دارید ولی فکر می‌کنید به خودرویی قوی‌تر نیاز خواهید داشت، نگران نباشید. فورد گزینه‌ای بسیار خوب به نام فیستا ST برای شما دارد. این خودرو یک هاچ بک قدرتمند دیگر فورد است که به یک موتور توربو مجهز شده و رانندگی بسیار لذت بخشی دارد. این خودروی دیفرانسیل جلو بسیار قدرتمند بوده و بدون شک خودروی پرفورمنسی است که حتی بعد از سال ۲۰۳۰ هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

مزدا MX-5 میاتا

مزدا MX-5 میاتا همان رودستر ارزان قیمتی است که تقریباً همه عاشقش هستند. میاتا خودرویی است که توانست رویای یک رودستر دو سرنشین نسبتاً قدرتمند را به واقعیت تبدیل کند. آخرین نسل این خودرو هنوز همان زیبایی و جذابیت خاص MX-5 اورجینال را داشته و از یک طراحی تهاجمی بهره می‌برد. با توجه به وضعیت میاتاهای قدیمی در بازار فعلی، با اطمینان می‌توان گفت که تا چندین دهه این خودرو وضعیت خوبی در بازار خواهد داشت.

لکسوس RC-F

خودروهای کمتری این روزها از موتورهای هشت سیلندر خورجینی بهره می‌برند و بسیاری از خودروسازهای لوکس موتورهای شش سیلندر خورجینی یا حتی چهار سیلندر خطی را به موتور هشت سیلندر خورجینی بزرگ ترجیح می‌دهند. در حالی که با توجه به افزایش نرخ سوخت و همچنین قوانین آلایندگی سخت گیرانه تر این موضوع کاملاً قابل درک است، ولی موتورهای هشت سیلندر جذابیت‌های خاص خود را دارند. لکسوس RC-F به دلایل زیادی خودروی فوق العاده جذابی است. RC-F بسیار لوکس و راحت است، کلی فیبر کربن دارد و زیباست، ولی آن موتور هشت سیلندر خورجینی می‌باشد که تا سالیان سال نام این خودرو را جاودانه نگاه خواهد داشت.

کوروت گرند اسپرت

واقعاً تمامی مدل‌های شورولت کوروت را می‌توان در این لیست جای داد. همه آن‌ها به قدری زیبا و جذاب هستند که مردم بعد از سال ۲۰۳۰ هم در مورد آن‌ها صحبت خواهند کرد. هرچند، کوروت گرند اسپرت یکی از بهترین مدل‌های کوروت است که تا سالیان طولانی ماشین بازها را به خود جذب خواهد کرد. خودرو تعادل بسیار خوبی دارد، قدرتمند است و ظاهر بسیار جذابی دارد. به عبارت دیگر، این مدل را می‌توان یک گزینه فوق العاده برای هر راننده‌ای معرفی کرد و این بدین معنی است که گرند اسپرت همیشه در بازار محبوب خواهد بود.

فیات ۱۲۴ اسپایدر

فیات ۱۲۴ اسپایدر اورجینال طرفداران بسیار پروپا قرصی در بازار دارد. فیات ۱۲۴ اسپایدر جدید احتمالاً به اندازه آن نتواند محبوب شود، ولی به سختی کسی را می‌توان پیدا کرد که منکر جذابیت‌های بالای آن طی سال‌های اخیر در بازار شود. این خودرو که بر پایه مزدا MX-5 میاتا ساخته شده و فیات اثر خود را به خوبی روی آن گذاشته، یک تجربه رانندگی فوق العاده رؤیایی در اختیار شما خواهد گذاشت.

فیات ۵۰۰ آبارت

ریشه فیات ۵۰۰ آبارت هم به یک مدل قدیمی باز می‌گردد. در حالی که مدل استاندارد فیات ۵۰۰ به احتمال زیاد به دست فراموشی سپرده خواهد شد، ۵۰۰ آبارت یکی از خودروهای فراموش نشدنی حال حاضر بازار است. صدایی که از اگزوز آن بیرون می‌آید به ویژه در این بازه قیمتی واقعاً زیباست و در همه جاده‌ها، حتی جاده‌های پر دست انداز، کیفیت سواری بسیار فوق العاده دارد. یک خودرو کوچک عجیب و غریب مانند این نمی‌تواند تجربه رانندگی بهتر از آن چه که اکنون این خودرو ارائه می‌کند داشته باشد، و به همین دلیل است مردم در سال‌های بعد از ۲۰۳۰ همچنان در مورد آن صحبت خواهند کرد.

داج وایپر

متاسفانه، داج در سال ۲۰۱۷ دیگر مدل وایپر را تولید نکرد و کمپانی تصمیم گرفته تا آن را از خط تولید خارج کند. وایپر همواره یک قهرمان واقعی پیست بوده و ما نمی‌دانیم چرا کمپانی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است. این خودرو ۱۳ رکورد یک دور کامل پیست‌های مختلف را ثبت کرده و یکی از قوی‌ترین و زیباترین خودروها در کلاس خود محسوب می‌شود. وایپر از یک موتور ده سیلندر خورجینی با ۶۴۵ اسب بخار نیرو و ۸۱۳ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. اگر این خودرو در سال ۲۰۳۵ یک مدل فوق العاده محسوب نشود، دیگر هیچ خودرویی را نمی‌توان فوق العاده نامید.

تویوتا تاکوما TRD Pro

پیکاپ تویوتا تاکوما یک خودروی جان سخت و بسیار قدرتمند است، ولی نسخه TRD Pro آن را از این نظر می‌توان تقریباً بدون رقیب دانست. این خودرو یک پیکاپ آفرود است که در دایره واژگان آن چیزی به اسم نه وجود ندارد. این خودرو شاید به اندازه فورد اف ۱۵۰ رپتور یا شورولت کلرادو ZR2 قوی نباشد، ولی تاکوما TRD Pro طرفداران بسیاری در بازار برای خود دارد. شکی نیست که این خودرو در سال‌های بعد از ۲۰۳۰ همچنان قابلیت‌های آفرود بسیار بالایی خواهد داشت.

بی ام و M2

M2 از نظر طراحی ما را به یاد M3 قدیمی می‌اندازد، ولی یک طراحی کلی مدرن‌تری دارد و از تجهیزات و تکنولوژی‌های بیشماری بهره می‌برد. خودرو زیر کاپوت خود یک موتور ۳ لیتری توربو شش سیلندر خطی با ۳۶۵ اسب بخار نیرو دارد. نیروی این موتور همان طور که در یک خودروی اسپرت باید باشد، به چرخ‌های عقب ارسال می‌گردد. یک ماشین باز قهار قطعاً به این خودرو در حال حاضر نمی‌تواند نه بگوید و تقریباً کسی را نمی‌توانید بیابید که آن را دوست نداشته باشد. احتمال این که اوضاع بعد از سال ۲۰۳۰ برای این خودرو تغییر کند بسیار بسیار کم است.

بی ام و M4

بی ام و M4 از هر لحاظ تقریباً می‌توان گفت مشابه برادر کوچک خود M2 است و فقط قرص‌های تقویت پرفورمنس خورده است. موتور شش سیلندر خطی توربو دوقلوی آن ۴۲۵ اسب بخار نیرو تولید کرده و در اختیار چرخ‌های عقب قرار می‌دهد. اگر پکیج کامپتیشن را برای آن سفارش دهید، نیروی موتور به ۴۴۴ اسب بخار افزایش پیدا می‌کند. نسخه GTS این خودرو با ۴۹۳ اسب بخار نیرو تقریباً دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. بی ام و M4 یک خودرو فوق العاده سریع و مدلی است که قطعاً طی چند نسل آینده همه عاشقش خواهند بود.

کادیلاک ATS-V

اگر شما هنوز هم کادیلاک را به عنوان یک خودروساز تولید کننده مدل‌های بزرگ با یک سواری نرم می‌شناسید، باید بگوییم که کاملاً در اشتباهید. کمپانی طی سال‌های اخیر تلاش کرده تا وارد رقابت با آلمان‌ها شود. شاید شگفت انگیزترین خودرویی که با این ذهنیت توسط کادیلاک تولید شده را بتوان ATS-V معرفی کرد. این خودرو از یک موتور شش سیلندر خورجینی توربو دوقلو با ۴۶۴ اسب بخار نیرو بهره می‌برد و به ترمزها و سیستم تعلیق در حد خودروهای مسابقه‌ای مجهز شده است. ATS-V خوودرویی است که بعد از سال ۲۰۳۰ مردم هنوز در آگهی‌ها به دنبال آن خواهند گشت.

فورد موستانگ GT350

خودروی فورد موستانگ در طول تاریخ ثابت کرده که مدلی فراموش نشدنی است، ولی موستانگ GT350 خودرویی بسیار ویژه است. این خودرو از یک موتور هشت سیلندر خورجینی با میل لنگ تخت بهره می‌برد و ۵۲۶ اسب بخار نیرو دارد. خودرو در یک خط صاف بسیار سریع است، ولی بر خلاف موستانگ های قبلی، داخل پیست هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. فورد موستانگ GT350 فقط یک مدل قدرتمند درگ نیست و قطعاً طی سالیان دراز جذابیت‌های خود را برای خریداران حفظ خواهد کرد.

شورولت کامارو ZL1

اگر فکر می‌کردید موستانگ GT350 خودروی فوق العاده ای است، قطعاً عاشق این خودرو خواهید شد. شورولت کامارو ZL1 یک مدل عضلانی آماده پیست می‌باشد که برای ارائه یک پکیج کامل طراحی و ساخته شده است. این خودرو از یک موتور هشت سیلندر خورجینی با ۶۵۰ اسب بخار نیرو بهره می‌برد که به چرخ‌های عقب ارسال می‌شوند. این سریع‌ترین شورولت کامارویی است که تاکنون تولید شده و به همین دلیل، تا سالیان سال نام آن از زبان‌ها نخواهد افتاد.

داج چلنجر SRT هل کت

تمام آن چه که باید در مورد داج چلنجر SRT هل کت باید بدانید این است که موتور بزرگ HEMI هشت سیلندر خورجینی آن ۷۰۷ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. همین کافی است نت گسی نتواند حتی در سال ۲۰۳۵ هم آن را فراموش کند. اگر خودرویی می‌خواهید که تقریباً همه مسابقه‌ای درگ را برنده شود، ما چلنجر SRT هل کت را به شما معرفی می‌کنیم. البته اگر رقیب شما چلنجر SRT دیمون است، ما حرف خود را پس می‌گیریم. دیمون ۸۴۰ اسب بخار نیرو دارد و مسافت هشتصد متر را زیر ۱۰ ثانیه طی می‌کند.

هوندا سیویک تیپ R

بسیاری از افراد در آمریکا بی صبرانه منتظر هوندا سیویک تیپ R بوده‌اند. تیپ آر همیشه در همه بازارهای بین المللی حضور خوبی داشته و همین می‌تواند یکی از دلایلی باشد که چرا ما اعتقاد داریم این خودرو بعد از سال ۲۰۳۰ محبوب خواهد بود. هواداران جوان هوندا که روزی سیویک یا آکورد دست دوم پدر و مادرشان را به ارث خواهند برد، بدون شک روزی در سایت‌های خرید و فروش خودرو به دنبال هوندا سیویک تیپ R خواهند گشت.

آلفارومئو جولیا کوادریفولیو

زیباترین سدان موجود در بازار فعلی بدون شک آلفارومئو جولیا کوادریفولیو است. موتور این خودرو از فراری قرض گرفته شده و یک شش سیلندر خورجینی توربو با ۵۰۵ اسب بخار نیرو است. این خودرو بسیار زیبا، سریع و لوکس می‌باشد. جولیا کوادریفولیو شروع سختی در بازار داشته، ولی اگر بتواند به نحوی تا سال ۲۰۳۰ دوام بیاورد، این خودرو یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های هر کسی خواهد بود که به دنبال یک سدان اسپرت زیبا می‌گردد.

آلفارومئو ۴C

آلفارومئو ۴C خودرویی است که تنها توانسته توجه بخش کوچکی از بازار را به خود جلب کند. ۴C یک ابرخودروی دو سرنشین می‌باشد که موتور ۴ سیلندر توربوی آن درست پشت صندلی‌ها نصب شده است. همه این‌ها بر جذابیت‌های خودرو افزوده و از نظر کسانی که چنین مدل‌هایی را می‌خواهند، آلفارومئو ۴C بهترین گزینه است. چنین فردی باید عاشق پیست بوده و یک سواری سفت و سخت و مسابقه‌ای اذیتش نکند.

اینفینیتی Q60

اینفینیتی Q60 یک کوپه زیبا با یک موتور شش سیلندر خورجینی است که ۴۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. اگر در سال ۲۰۳۵ شما مقداری پول دارید که می‌خواهید روی خرید یک کوپه لوکس هزینه کنید، اینفینیتی Q60 می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. با رنگ بدنه قرمز، اینفینیتی Q60 بسیار زیبا دیده می‌شود و اگر کسی رنگ قرمز آن را نخرد قطعاً کار اشتباهی کرده است.

فورد GT

فورد GT در سال ۲۰۱۶ توانست با شکست فراری برنده مسابقه ۲۴ ساعته لومان شود. این موفقیت در واقع تکراری از قهرمانی لومان GT40 اورجینال بود که در سال ۱۹۶۶ به دست آمده بود. در حالی که جی تی جدید در مقایسه با آن خودروی قدیمی بسیار متفاوت شده، ولی بسیاری از جذابیت‌های آن را هنوز در خورد دارد و همین موضوع، در کنار قهرمانی لومان قطعاً موجب خواهد شد تا فورد GT بعد از سال ۲۰۳۰ همچنان یکی از مدل‌های معروف و محبوب باشد. این از آن دست خودروهایی است که حتی ۵۰ سال بعد هم جذابیت‌های خود را از دست نمی‌دهند.

منبع: وب‌سایت CheatSheet

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

23 دیدگاه ها برای "این ۲۵ خودرو در سال ۲۰۳۵ هنوز هم جزو بهترین‌ها خواهند بود"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امیرعلی
مهمان

فقط چلنجر srtهلکت و آلفا ها خوب بودن و موستانگ
بقیشون آشغال به تمام معنا

امیرعلی
مهمان

با کارخونه ای به اسم بنز آشنا هستید؟
همچنین پورش،فراری،لامبورگینی و …

امیرعلی
مهمان

خیلی خنده دار بود.
فورد و شورلت چقد بهتون پول دادن؟

امیرعلی
مهمان

واقعا خجالت آوره که هیچ اسمی از مرسدس نبردین آقایونی که ادعای اینو دارین که تو ماشین سر در میارین.

Mehdi
مهمان

به نظر من بهترین گزینه ها
Dodge challenger
Camaro
Mustang
و
F150
بودن والسلام.

MAHDI
مهمان

فقط toyota takoma…♡

رسول
مهمان

خداوکیلی همشان عالیاً

محمد رضا
مهمان

واقعا عالی بود ولی با اختلاف زیاد دوج وایپر از همه سر تره

علیرضا
مهمان

خب چرا هی آمریکایی آمریکایی میکنید معلومه ماشینای آمریکای خوبه همش ماشینای هیکلیو عضلانیه واسه همین تو چشمن،طراحیاشم قشنگن نه مثل بنزو بی ام و هوندا اینا که تقریبا همش تو یه شکل

محمد
مهمان

این آمار رو برای بازار آمریکا نوشتن صد درصد.