تصاویر جاسوسی فولکس واگن تی راک کبریولت ۲۰۲۰

بروزرسانی در: چهارشنبه 21 اسفند 98 ساعت 01:07
تصاویر جاسوسی فولکس واگن تی راک کبریولت 2020

یک نسخه جدید روباز از مدل محبوب تی راک فولکس واگن اخیراً شکار عکاسان جاسوسی شده است. تی راک یک شاسی بلند کراس اور کامپکت ساخته شده مبتنی بر پلت فرم MQB گروه فولکس واگن می‌باشد. شرکت فولکس واگن اعلام کرده فعلاً قصد ندارد نسخه روباز تی راک را فعلاً در بازار آمریکا به فروش برساند.

از سوی دیگر، مدل روباز تی راک که احتمالاً تی راک کبریولت نامیده خواهد شد، قرار است از نیمه اول ۲۰۲۰ به عنوان جانشینی برای بیتل کبریولت که از خطوط تولید شرکت خارج شد وارد بازار شود. این خودرو در خط تولید فولکس واگن در اوزنابروک آلمان قرار است مونتاژ گردد.

با نگاهی به این تصاویر جاسوسی می‌توانیم خودرویی که وارد خط تولید خواهد شد را تصور کنیم. جالب این که عناصر طراحی این خودرو و مدل سقف دار تی راک کاملاً مشابه هم هستند. تعداد درها از ۴ به ۲ عدد تغییر یافته، سقف آن پارچه‌ای است و طراحی بخش عقب با اضافه شدن یک اسپویلر کوچک تفاوت‌هایی با نسخه مسقف تی راک دارد.

تصاویر جاسوسی فولکس واگن تی راک کبریولت 2020

بسته به بازاری که در آن فروخته خواهد شد، تی راک سه پیشرانه بنزینی و سه موتور دیزلی دارد و همه آن‌ها توربو هستند. خودرو به طور استاندارد دیفرانسیل جلو بوده و به گیربکس دستی مجهز است، ولی خریداران امکان انتخاب آپشن دو دیفرانسیل و جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه را خواهند داشت.

در حال حاضر، تنها رقیب برای تی راک کبریولت رنج رور ایووک کانورتیبل شرکت لندرور می‌باشد. هرچند، احتمال دارد به زودی بی ام و با رونمایی یک نسخه روباز ایکس ۲ وارد این بازی شود.

در شرایطی که فولکس واگن برنامه‌ای برای وارد کردن تی راک به آمریکا ندارد، این خودروساز ولی به سگمنت کراس اورهای کامپکت آمریکا بی توجه نبوده است. به جای این مدل، فولکس واگن در حال طراحی یک خودروی مخصوص بازار آمریکا با طراحی مشابه شاسی بلند اطلس می‌باشد که از سال ۲۰۲۰ در مکزیک وارد خطوط تولید شرکت خواهد شد.

منبع ترجمه: motor authority

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar