حضور رسمی سنا و ۶۰۰LT در خیابان‌های بیروت + تصاویر

بروزرسانی در: سه شنبه 11 دی 97 ساعت 04:31
حضور رسمی سنا و 600LT در خیابان‌های بیروت + تصاویر

شرکت ابرخودروساز بریتانیایی مک لارن با ارائه دو مدل جدید خود در لبنان، قصد دارد بیش از پیش فعالیت خود در بازارهای جهانی را گسترش بدهد.

نمایندگی بیروت مک لارن اعلام کرده که قصد دارد ابرخودروی سنا و مدل جدید ۶۰۰LT را طی چند مراسم ویژه در لبنان رونمایی کند. مک لارن گفته که این مراسم‌ها خصوصی خواهند بود و البته، آن‌ها قصد دارند در یک دو نمایشگاه عمومی نیز این ابرخودروها را در معرض دید علاقه مندان قرار بدهند.

برت سوسو، مدیرعامل مک لارن خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین در این مورد گفته: «ما بسیار خوشحال هستیم که توانسته‌ایم این دو ابرخودروی بسیار خاص را وارد بازار لبنان کنیم. مدل سنا قوی‌ترین و بهترین خودروی پیست با مجوز حضور در خیابان مک لارن می‌باشد و در طراحی آن، از راننده‌های افسانه مک لارن در مسابقات اتومبیل رانی مختلف الهام گرفته شده و از نظر پرفورمنس در پیست، یک سروگردن بالاتر از همه مدل‌ها محسوب می‌شود.

مدل جدید ۶۰۰LT نیز قوی‌ترین و سریع‌ترین خودروی سری اسپرت مک لارن است و به گونه‌ای طراحی و مهندسی شده تا تجربه رانندگی فوق العاده هیجان انگیزی را ارائه نماید. ما به دنبال رونمایی رسمی این خودروهای زیبا برای مشتریان خود هستیم و می‌خواهم از مک لارن بیروت برای پشتیبانی و گسترش فرهنگ مک لارن در این کشور تشکر کنم.»

ابرخودروی سنا، که به یاد راننده فرمول یک افسانه‌ای شرکت که در اثر تصادف جان خود را از دست داده بود نام گذاری شده و مدل پرچم دار مک لارن محسوب می‌شود. طبق ادعای مک لارن  در این خودرو جدیدترین تکنولوژی‌های ابرخودروها به کار رفته تا خالص‌ترین و بهترین ارتباط ممکن بین راننده و خودرو را برقرار کند. کمپانی می‌گوید این اتفاق با استفاده از تکنیک‌های کاهش وزن و بهبود آیرودینامیک خودرو و همچنین با کمک سیستم تعلیق‌ های تِک افتاده است.

با یک موتور هشت سیلندر خورجینی ۴ لیتری که در قسمت عقب خودرو واقع شده، سنا ۷۸۹ اسب بخار قدرت تولید کرده و قادر است صفر تا صد را در ۲.۸ ثانیه پر کند. حداکثر سرعت آن نیز برابر با ۳۳۴ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. نمونه‌ای که به لبنان آورده شده خاکستری رنگ بوده و به کارآفرین لبنانی به نام تارک ابو غزاله که یکی از هواداران پروپاقرص مک لارن محسوب می‌شود تحویل داده خواهد شد.

از سوی دیگر، مدل ۶۰۰LT از یک موتور هشت سیلندر خورجینی کوچک‌تر ۳.۸ لیتری استفاده می‌کند و فقط ۵۹۲ اسب بخار قدرت دارد. صفر تا صد این خودرو ۲.۹ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن ۳۲۸ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

فایز رسمنی، مدیرعامل شرکت خودرویی رسمنی یونس که نمایندگی مک لارن بیروت را بر عهده دارد در این باره گفته: «امروز روزی بسیار هیجان انگیز برای مک لارن لبنان بود که نخستین مک لارن سنا و ۶۰۰LT کشور را به خاک لبان آوردیم. در پایان ۲۰۱۷ این برند درهای خود را روی مشتریان لبنانی باز کرد و با محصولات فوق العاده ای مانند ۶۰۰LT، کاملاً مطمئن هستم که آینده این برند در لبنان کاملاً روشن است.»

منبع ترجمه: motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar