خودروهای ارزان قیمت با فناوری‌های نوین

بروزرسانی در: شنبه 17 فروردین 98 ساعت 16:39
خودروهای ارزان قیمت با فناوری‌های نوین

فناوری‌های جدید امروزه نه تنها در خودروهای گران‌قیمت و لوکس بلکه به دیگر سطوح قیمتی در جهان هم وارد شده است. افزودن این فناوری‌ها موجب می‌شود خودروهایی ایمن‌تر، کم‌مصرف‌تر و با امکانات ارتباطی بیشتر تولید شوند.

اضافه شدن سیستم‌ها و قابلیت‌های جدید به انواع خودروها هزینه‌هایی را هم به دنبال دارد و به همین خاطر است که سازندگان گوناگون خودرو در دنیا برچسب قیمتی پایه یا با امکانات اضافه برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. در این بین بعضی از خودروها هستند که قیمت بسیار منطقی نسبت به امکانات عرضه شده دارند که در این نوشتار قصد داریم به بعضی از آنها اشاره کنیم.

هیوندای ولستر

قیمت: ۱۸۵۰۰ دلار

هیوندای، ولاستر جدید را به طور کامل بازطراحی کرده است و با خودرویی جذاب در مدل ۲۰۱۹ رو به رو هستیم. استفاده از فناوری‌های به روز و جدید در این خودرو موجب شده خرید آن نسبت به قیمت تعیین شده مقرون به صرفه باشد. این خودرو از یک مانیتور لمسی ۷ اینچی بهره می‌برد و امکان اتصال گوشی‌های موبایل آندروید و ios‌ را به سرنشینان خواهد داد. در زمینه ایمنی، ولاستر ۲۰۱۹ به سیستم ترمز اتوماتیک برای جلوگیری از برخورد با خودرو و یا اشخاص، هشدار خواب‌آلودگی راننده، سیستم هشدار نقطه کور و هدآپ دیسپلی مجهز شده است. سیستم صوتی این خودرو در حالت استاندارد مجهز به ۶ بلندگو است که در نسخه‌های دیگر امکان ارتقا به ۸ بلندگو هم وجود دارد.

هوندا اینسایت

قیمت: ۲۲۸۳۰ دلار

مدل اینسایت که یکی از مدل‌های محبوب هوندا به شمار می‌رود در سال ۲۰۱۹ بار دیگر به خط تولید این برند ژاپنی بازگشت. اینسایت جدید یک سدان چهار در است که از موتور هیبرید بهره می‌برد. از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به کروزکنترل هوشمند، هشدار خروج از خط و نگهداری بین خطوط و ترمز اضطراری اشاره کرد. در این خودرو مانیتور لمسی ۵ اینچی به طور استاندارد قرار دارد ولی مدل‌های بالاتر از نمونه ۸ اینچی بهره می‌برند. سیستم وایفای هات اسپات هم در کنار امکان برقراری با انواع گوشی‌های موبایل در این خودرو گنجانده شده است. با توجه به استفاده از انواع فناوری‌های روز ایمنی و برخورداری از موتور کم مصرف، اینسایت جزء خودروهای مقرو به صرفه قرار می‌گیرد.

خودروهای ارزان قیمت با فناوری‌های نوین

تسلا مدل ۳

قیمت: ۳۵ هزار دلار

زمانی که در خصوص خودروهای با فناوری روز فکر می‌کنید به احتمال زیاد به یاد محصولات تسلا هم خواهید افتاد. با عرضه مدل ۳ تسلا در نهایت رویای خرید محصولات ارزان قیمت این برند به وقوع پیوست. حتی در نسخه پایه این خودرو می‌تواند در مدت زمان ۵.۶ ثانیه از حالت سکون به مرز سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. در این خودرو خبری از صفحه کیلومتر در مقابل راننده نیست بلکه تمامی اطلاعات بر روی یک صفحه نمایش بزرگ نشان داده می‌شود. از جمله امکانات استاندارد در این خودرو می‌توان به سیستم ترمز اضطراری، هشدار نقاط کور و سیستم رانندگی نیمه اتوماتیک اشاره کرد. سیستم رانندگی اتوماتیک هم که سطح بالاتری دارد به طور یک آپشن ولی با قیمت بالاتر در دسترس مشتریان قرار دارد.

خودروهای ارزان قیمت با فناوری‌های نوین

مرسدس بنز کلاس A

قیمت: ۳۲۵۰۰ دلار

مرسدس بنز مدل ۲۰۱۹ کلاس A خود را برای امریکا عرضه کرده است که فناوری‌های گوناگونی در این خودرو وجود دارد. یکی از سیستم‌های جذاب این برند استفاده از MBUX است که در حقیقت نام اختصاری مرسدس‌بنز برای سیستم مالتی‌مدیا است. با استفاده از این سیستم راننده می‌تواند از طریق صحبت کردن کارهای مختلفی مانند تماس گرفتن، رد کردن تماس، عوض کردن موسیقی و مواردی از این قبیل را انجام دهد. این خودرو در نسخه پایه از مانیتور لمسی ۷ اینچ بهره می‌برد ضمن این که یک تاچ‌پد هم در کنسول قرار دارد و می‌توان از آن هم برای انجام یک سری کارها و ارتباط با مانیتور لمسی استفاده کرد. مرسدس کلاس A جدید هم از سیستم ترمز اضطراری، کروزکنترل هوشمند و سنسور نقطه کور بهره می‌برد.

خودروهای ارزان قیمت با فناوری‌های نوین

هوندا فیت

قیمت: ۱۶۱۹۰ دلار

فیت از جمله هاچ‌بک‌های هوندا است که ظاهری متفاوت و در عین حال جذاب دارد. این خودرو با وجود قیمت نسبتاً پایین از امکانات مناسبی بهره می‌برد. در نسخه اسپرت فیت مانیتور لمسی ۷ اینچی وجود دارد که امکان ارتباط با گوشی‌های موبایل آندروید و ios را هم می‌دهد. علاوه بر این، در نسخه EX که از دیگر نسخه‌ها کمی گران‌تر است، تجهیزات ایمنی مثل ترمز اضطراری، چراغ‌های با قابلیت پرتاب نور بالا، سیستم هشدار خروج از خط و کروز کنترل هوشمند وجود دارد.

گسترش

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar