رونمایی از مدل سوم لینک ‌اند کو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رونمایی از مدل سوم لینک ‌اند کو

شرکت چینی لینک ‌اند کو این روزها در دنیای خودرو بسیار سروصدا کرده و با عملکرد بسیار خوبی که از خود نشان داده، خبر از ظهور یک شرکت خوب خودروسازی چینی را می‌دهد. این استارت آپ چینی گرچه سابقه‌ای در صنعت خودرو ندارد، ولی تصمیم گرفته تا با قدم گذاشتن جای پای بزرگان، موفقیت‌های زیادی برای خود کسب کند.

آخرین مدل این شرکت سدانی به نام ۰۳ است که قبلاً، پیش نمایشی از آن را چندماه پیش در نمایشگاه خودروی شانگهای دیده بودیم. این خودرو در مقایسه با مدل کانسپت تغییرات زیادی نداشته، شکل کلی بدنه و ابعاد آن دقیقاً مشابه کانسپت است و همچنان، مانند ولوو XC40 روی پلت فرم CMA ساخته می‌شود.

رونمایی از مدل سوم لینک ‌اند کو

۰۳ بعد از دو مدل ۰۱ و ۰۲، که هر دو شاسی بلند بودند، سومین محصول لینک ‌اند کو است. در طراحی ۰۳، شباهت‌های زیادی مخصوصاً در بخش جلوی خودرو با دیگر مدل‌های شرکت می‌بینیم. طراحی چراغ‌های جلو هم مشابه دو مدل دیگر بوده و از نوارهای عمودی LED بالای رشته چراغ‌های اصلی تشکیل شده است. یک خط کرومی از بخش جلوی خودرو و کنار خط سقف به سمت عقب کشیده شده و از این لحاظ، خودرو را شبیه به کیا اپتیما کرده است. در بخش عقب، چراغ‌های بومرنگ شکل زیبای خودرو توسط یک نوار مشکی به هم متصل شده‌اند. لوگوی لینک ‌اند کو روی همین نوار مشکی نصب شده است.

رونمایی از مدل سوم لینک ‌اند کو

به طور کلی، این خودرو یک مدل اسپرت بوده و استفاده از یک جفت سراگزوز که داخل یک دیفیوزر قرار گرفته‌اند، دو جفت رینگ با طراحی پره‌های دوبل و رکاب‌های اسپرت این موضوع را بسیار نمایان کرده است.

رونمایی از مدل سوم لینک ‌اند کو

در حالی که معمولاً در همه جای دنیا خودروهای چینی خیلی به مدل‌هایی خوب و با کیفیت معروف نیستند، ولی لینک ‌اند کو ۰۳ بدون شک یک خودروی مدرن است که قطعاً کابین بسیار مدرن و مجهزی هم دارد.

رونمایی از مدل سوم لینک ‌اند کو

گزینه‌های پیشرانه آن احتمالاً همانند ۰۱ و ۰۲ خواهد بود. در مدل پایه، به احتمال زیاد قرار است شاهد استفاده از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو سه سیلندر با ۱۴۸ اسب بخار قدرت باشیم. شرکت احتمالاً یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با ۱۸۷ اسب بخار نیرو هم برای آن در نظر گرفته است. بعدها نسخه‌های هیبریدی و تمام الکتریکی این خودرو هم رونمایی خواهد شد.

ماه آینده، مدل نهایی و تولیدی ۰۳ را در نمایشگاه خودروی چنگدو خواهیم دید.

منبع ترجمه: motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar