رونمایی از میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰ با یک فیس لیفت بزرگ + تصاویر

بروزرسانی در: یکشنبه 22 اردیبهشت 98 ساعت 05:33
رونمایی از میتسوبیشی ASX مدل 2020 با یک فیس لیفت بزرگ + تصاویر

بسته به کشوری که در آن زندگی می‌کنید، کراس اور کامپکت میتسوبیشی را احتمالاً با نام‌های ASX، RVR یا اوتلندر اسپرت در بازار دیده‌اید. نسل سوم این خودرو از سال ۲۰۱۰ در بازار حضور دارد، ولی اگر به تصاویری که در این مطلب آورده‌ایم نگاه کنید ممکن است فکر کنید که نسل چهارم آن را میتسوبیشی رونمایی کرده، ولی این گونه نیست و شاهد فیس لیفتی بزرگ برای این خودرو هستیم. در مدل جدید از زبان طراحی سپر دینامیک میتسوبیشی استفاده شده و این بدین معنی است که خودرو بیشتر از همیشه به اکلیپس کراس شبیه خواهد بود.

چراغ‌های جلو و عقب LED جدید همچنین بخشی از فیس لیفت مدل ۲۰۲۰ خودرو هستند. رنگ‌های جدیدی شامل قرمز الماس، نارنجی خورشیدی و قهوه‌ای نیز به مجموعه رنگ‌های ASX جدید اضافه شده‌اند. برای خشن‌تر کردن ظاهر خودرو، شرکت یک اسکید پلیت عقب جدید نقره‌ای رنگ برای خودرو طراحی کرده است. در بخش جلو نیز شاهد تغییری این چنین هستیم.

رونمایی از میتسوبیشی ASX مدل 2020 با یک فیس لیفت بزرگ + تصاویر

وارد کابین که می‌شود، اندازه صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی توجه شما را جلب خواهد کرد که از ۷ اینچ در مدل فعلی به ۸ اینچ در این مدل رسیده است. در مدل‌های گران‌تر شاهد مواردی مانند ناوبری تام تام با اطلاعات ترافیکی لحظه‌ای خواهید بود. میتسوبیشی به زودی یک اپلیکیشن تلفن همراه ارائه خواهد کرد که دورسنج موتور، سرعت سنج، چراغ‌های هشدار و دیگر اطلاعات خودرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

در اروپا، میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰ به یک موتور تنفس طبیعی ۲ لیتری بنزینی و یک گیربکس دستی ۵ دنده مجهز شده است. با هزینه‌ای اضافی، امکان سفارش گیربکس CVT برای خودرو وجود دارد. شرکت ژاپنی میتسوبیشی هنوز جزئیات این موتور را اعلام نکرده، ولی باید اشاره کنیم که این پیشرانه روی اوتلندر ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۱۹۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

جالب این که در بیانیه مطبوعاتی خودرو اشاره‌ای به موتور دیزلی نشده و حدس می‌زنیم شرکت موتور دیزلی ۱.۶ لیتری را از خانواده ASX برای مدل ۲۰۲۰ حذف کرده است. نسخه‌های دو دیفرانسیل و دیفرانسیل جلوی این خودرو در اروپا به فروش خواهند رسید.

فیس لیفت میتسوبیشی ASX اسفند امسال در نمایشگاه خودروی ژنو حضور خواهد داشت. نسخه ویژه بازار آمریکای آن با نام اوتلندر اسپرت احتمالاً یک ماه بعد در نمایشگاه خودروی نیویورک قرار است رونمایی شود، در غیر این صورت برای دیدن آن باید تا پاییز سال بعد و نمایشگاه لس آنجلس صبر کنید.

منبع ترجمه: motor1

خودروهای ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar