رونمایی از کادیلاک XT6 مدل ۲۰۲۰ در نمایشگاه دیترویت + تصاویر

بروزرسانی در: یکشنبه 22 اردیبهشت 98 ساعت 05:33
رونمایی از کادیلاک XT6 مدل 2020 در نمایشگاه دیترویت + تصاویر

شرکت کادیلاک با رونمایی خودروی XT6 مدل ۲۰۲۰ قصد دارد تنوع مدل‌های خود را افزایش بدهد. این خودرو که ساعاتی دیگر در دیترویت رونمایی خواهد شد یک کراس اور هفت سرنشین است که جایگاهی بین XT5 کوچک‌تر و اسکلید بزرگ‌تر خواهد داشت. این خودرو با طراحی خاص خود در بخش جلو جلوپنجره‌ای الهام گرفته از مدل اسکالا دارد و در کنار آن، چراغ‌های LED زیبایی‌های این بخش را دو چندان کرده است. طراحان شرکت همچنین چراغ‌های دی لایت عمودی و تزئینات فلزی زیادی روی بخش‌های مختلف خودرو نصب کرده‌اند.

عقب‌تر که می‌رویم در طراحی متفاوت این شاسی بلند پنجره عقب بزرگی که دارد به خوبی به چشم می زند. در حالی که طراحی بدنه این خودرو خیلی ماجراجویانه نیست، ولی XT6 خطوط طراحی قدرتمندی روی بدنه، یک خط سقف شیب دار و رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی روی خود دارد. خریداران آن همچنان یک اسپویلر نصب شده روی سقف عقب، یک سیستم اگزوز دوگانه و چراغ‌های عقب فوق العاده خاص و جذاب روی آن پیدا خواهند کرد.

کسانی که به دنبال مدلی تهاجمی‌تر هستند می‌توان نیم نگاهی به مدل اسپرت داشته باشند که به یک جلوپنجره مشکی، سپرهای اسپرت تر و چراغ‌های عقب متفاوت مجهز شده است. این مدل همچنین سراگزوزهایی خاص و رینگ‌های ۲۱ اینچی دارد.

کادیلاک خیلی در مورد کابین صحبت نکره، ولی طراحی کلی آن شباهت زیادی به XT5 دارد. این موضوع اندکی ناامید کننده است، ولی تزئینات چوبی و فیبر کربنی زیاد در کنار صفحه نمایش ۸ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی می‌تواند اوضاع را بسیار بهتر کند.

رونمایی از کادیلاک XT6 مدل 2020 در نمایشگاه دیترویت + تصاویر

مهم‌ترین نکته در مورد کابین XT6 بدون شک ردیف سوم صندلی‌های آن است که به صورت برقی تا می‌شود. فضای پای ۷۵ سانتی متری ردیف سوم شاید خیلی خوب نباشد، ولی اندکی بیشتر از آئودی Q7 بوده و فقط ۳.۳ سانتی متر از اینفینیتی QX60 کمتر است.

پشت صندلی‌های نرم و راحت ردیف سوم، XT6 مدل ۲۰۲۰ دقیقاً ۳۵۶ لیتر فضای بار دارد. با خواباندن ردیف دوم و سوم صندلی‌ها، این عدد به ۲۲۲۸ لیتر افزایش خواهد یافت.

مانند دیگر مدل‌های خانواده کادیلاک، XT6 تجهیزات لاکچری بسیاری دارد. جزئیات بیشتر در این مورد نزدیک به زمان ورود خودرو به بازار اعلام خواهد شد، ولی کادیلاک تأیید کرده که در میان آپشن ها می‌توانیم منتظر مواردی مانند روکش چرم اعلای صندلی‌ها، صندلی‌های گرم شو و تهویه دار جلو و صندلی‌های گرم شو ردیف دوم باشیم. امکان سفارش یک سیستم یونیزه کننده هوا و سیستم صوتی Bose Performance Series با ۱۴ بلندگو نیز برای مشتریان وجود خواهد داشت.

همان طور که انتظار می‌رفت، XT6 قدرت مورد نیاز خود را از یک موتور ۳.۶ لیتری شش سیلندر خورجینی با ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۳ نیوتن متر گشتاور تأمین می‌کند. این موتور به یک گیربکس اتومات نه سرعته که نیروی موتور را به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌کند متصل شده است. سیستم دو دیفرانسیل به صورت استاندارد روی مدل اسپرت ارائه شده، ولی در مدل پرمیوم لاکچری آن را به عنوان یک آپشن باید سفارش بدهید.

در حالی که خریداران شاسی بلند معمولاً به وزن خودرو اهمیتی نمی‌دهند، ولی این مدل تقریباً ۲.۱ تن وزن دارد. ظرفیت بکسل آن ۱۸۱۴ کیلوگرم بوده که در مقایسه با ۱۹۹۵ کیلوگرم آئودی Q7 کم‌تر است.

از نظر تجهیزات ایمنی و کمکی رانندگی، کادیلاک XT6 مدل ۲۰۲۰ یکی از بهترین مدل‌های این شرکت محسوب می‌شود. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به ترمز اضطراری خودکار، هشدار تصادف جلو، هشدار تغییر لاین، هشدار نقاط کور، کمکی حفظ مسیر با هشدار خروج از خط و کمکی پارک اشاره کرد.

مشتری‌ها همچنین می‌توانند کروز کنترل هوشمند، کمکی پارک خودکار، صفحه نمایش هدآپ و یک سیستم دید در شب را برای خودروی خود سفارش بدهند.

کادیلاک XT6 مدل ۲۰۲۰ از بهار آینده به فروش خواهد رسید و اندکی مانده به زمان رونمایی، جزئیات قیمت آن قرار است اعلام شود.

منبع ترجمه: carscoops

خودروهای ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar