شکار تصاویر آئودی RS7 جدید در پیست نوربورگ رینگ

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
شکار تصاویر آئودی RS7 جدید در پیست نوربورگ رینگ

امروز ویدیویی منتشر شده که یک دستگاه آئودی RS7 را در حال تست در پیست نوربورگ رینگ نشان می‌دهد. نکته‌ای جالب در مورد این خودرو این که کاورهای مخصوص خودروهای تستی خیلی روی بدنه آن استفاده نشده و فقط، قسمت‌هایی از بخش جلوی خودرو پوشانده شده‌اند. در ویدیو، صدای اگزوز آئودی RS7 جدید واقعاً زیباست و همین، می‌تواند نشانه‌ای از پتانسیل فنی و پرفورمنس بالای آن باشد. اگر فقط صدای اگزوز برای فهمیدن این قضیه برای شما کافی نیست، فقط باید نگاهی دقیق به قسمت عقب خودرو بیندازید و دو سراگزوز بزرگ را که از زیر سپر سر بیرون آورده‌اند را ببینید. نمونه تستی شکار شده در این ویدیو همچنین از گلگیرهای عضلانی‌تری برخوردار است تا ظاهری تهاجمی و قدرتمند به این سدان فست بک زیبا بدهد.

در حالی که طراحی ظاهری ممکن است برای خیلی‌ها اهمیت زیادی نداشته باشد، بیشتر موتور خوابیده زیر کاپوت آئودی RS7 است که همه در مورد آن صحبت می‌کنند. آئودی RS7 بعدی گفته می‌شود همان موتور ۴ لیتری هشت سیلندر خورجینی توربو که در پورشه پانامرا توربو دیده بودیم را استفاده خواهد کرد. اگر این قضیه صحت داشته باشد، آئودی RS7 تقریباً ۶۵۰ اسب بخار نیرو خواهد داشت که این سدان خانوادگی را در رده برخی ابرخودروها قرار می‌دهد.

البته این تنها پیشرانه ارائه شده روی این خودرو نخواهد بود. احتمال عرضه یک نسخه هیبریدی هم توسط آئودی وجود دارد. بار دیگر، آئودی سری به انبار پورشه خواهد زد و احتمال دارد از پیشرانه الکتریکی هیبریدی پانامرا توربو اس E-Hybrid در این مدل استفاده کند. اگر نسخه هیبریدی این مدل عرضه شود، احتمال بعد از رونمایی مدل اصلی و با نام Performance، بعدها وارد بازار خواهد شد، تقریباً پروسه‌ای مشابه با زمان معرفی آئودی RS7 پرفورمنس فعلی!

همان طور که گفتیم، نمونه اولیه این خودرو به کاورهای مخصوص خودروهای تستی زیادی مجهز نشده است. تنها بخش پنهان شده بخش هایی از سپر جلو است که احتمالاً بعضی تغییرات آن را همراه با دریچه‌های ورودی هوای بزرگی که دارند پوشانده است. بالاخره یک موتور ۶۵۰ اسب بخاری به کلی هوا نیاز دارد!

آئودی RS7 جدید سال بعد به عنوان یک مدل ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد. ما هنوز حتی آئودی S7 جدید را هم ندیده‌ایم، از این رو ممکن است کمی بیشتر از حد معمول منتظر این خودرو باشیم. البته از سوی دیگر، با توجه به چنین تست‌های سخت و فشرده‌ای که آئودی روی RS7 انجام می‌دهد، شاید این زمان انتظار خیلی هم طولانی نباشد.

منبع ترجمه: motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar