شکار تصاویر جاسوسی بی ام و X6 M مدل ۲۰۲۰ + ویدیو

بروزرسانی در: دوشنبه 21 آبان 97 ساعت 17:49
شکار تصاویر جاسوسی بی ام و X6 M مدل 2020 + ویدیو

تقریباً ۱۱ سال پیش بود که نسل نخست بی ام و X6 وارد خط تولید شد و تا سال ۲۰۱۴، آن جا حضور داشت. در همین سال بود که باواریایی ها جانشین آن را رونمایی کردند.

این شاسی بلند اسپرت که ارتباط نزدیکی از نظر فنی و پلت فرم با نسل F15 بی ام و X5 دارد هنوز هم در خطوط تولید شرکت قرار دارد، ولی از آن جایی که مدل X5 اخیراً با یک نسل جدید جایگزین شده، شرکت مدلی جدید برای X6 هم در دست طراحی و تولید دارد.

نسل سوم بی ام و ایکس ۶ که باز هم بسیاری از موارد فنی آن با ایکس ۵ جدید مشترک است، سال آینده رونمایی جهانی خواهد شد. بعد از آن شرکت قوی‌ترین مدل نسل جدید ایکس ۶ را با نام X6 M روانه بازار خواهد کرد. خودرویی که همه از آن به عنوان یک رقیب قدر و قدرتمند برای آئودی RS Q8 و مرسدس آ ام گ GLE 63 کوپه می‌دانند.

نسل جدید X6 M که اخیراً در جهنم سبز آلمان شکار عکاسان جاسوسی شده، هنوز پوشش استتاری زیاد و سنگینی روی خود دارد. البته این موضوع برای ما خیلی اتفاق ناگواری نیست و تا حدودی می دانیم که چه چیزی می‌توانیم از این خودرو انتظار داشته باشیم. به طور کلی، در طراحی بدنه این خودرو از المان‌های طراحی ایکس ۴ و ایکس ۵ به میزان زیادی استفاده شده، در کنار آن منتظر چهار سراگزوز و رینگ‌هایی بزرگ هم می‌توانید باشید.

X6 M جدید قدرت خود را از همان پیشرانه هشت سیلندر خورجینی M5 جدید تأمین می‌کند. در سدان قدرتمند M5، این موتور توربو دوقلوی ۴.۴ لیتری ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. خودرو به کمک این موتور صفر تا صد را در ۳.۴ ثانیه پر کرده و با پکیج M Driver، حداکثر آن معادل ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت است.

برخی شایعات می گویند که مهندسان بی ام و برای مدل X6 M جدید، اندکی پیشرانه مذکور را تقویت کرده‌اند، ولی هنوز اعداد نهایی مشخص نیستند. همین پیشرانه با تیونینگی متفاوت در مدل M5 کامپتیشن تقریباً ۶۱۷ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar