شکار تصاویر جاسوسی مرسدس آ ام گ GT سری Black

سه شنبه 22 آبان 97 ساعت 18:10
شکار تصاویر جاسوسی مرسدس آ ام گ GT سری Black

مرسدس آ ام گ GT R در حال حاضر قدرتمندترین خودروی اسپرت موتور جلوی آلمان‌ها محسوب می‌شود، ولی یک مدل قوی‌تر در دست طراحی و توسعه است و شرکت می‌خواهد آن را وارد بازار کند. درست مانند SLS سری Black قدیمی، مرسدس آ ام گ GT سری Black نزدیک به پایان عمر GT روانه بازار خواهد شد. با توجه به این تصاویر جاسوسی، ظاهراً بحث طراحی و توسعه آن با سرعت بسیار خوبی در حال پیشرفت است.

عکاسی که این تصاویر را گرفته، دو نمونه تستی را در پیست دیده بوده که با توجه به ترمزهای داغی که از تصاویر مشخص می‌باشد، مهندسان مرسدس آن‌ها را شدیداً تحت فشار قرار داده‌اند. هر دو خودرو به قطعات آیرودینامیکی جدیدی در بخش جلو مجهز هستند که از آن جمله می‌توان به اسپلیتر جدید جلو اشاره کرد. رینگ‌ها و ترمزها شباهت زیادی به آن چه که روی GT R دیده‌ایم دارند و همین موضوع در مورد باله عقب هم صدق می‌کند. البته اگزوز متفاوت بوده و چهار سراگزوز خودرو به سمت گوشه‌های سپر عقب متمایل شده‌اند. این خودرو زیر پوشش استتاری سنگین خودرو برخی قطعات اضافی روی گلگیرهای جلوی خود دارد که احتمالاً بخشی از پکیج آیرودینامیکی آن هستند.

شکار تصاویر جاسوسی مرسدس آ ام گ GT سری Black

اطلاعات زیادی در مورد مرسدس آ ام گ GT سری Black وجود ندارد. ما فقط می دانیم که این خودرو سبک‌تر و قوی‌تر از GT R خواهد بود. مرسدس آ ام گ GT R از پیشرانه ۴ لیتری توربو دوقلوی ۸ سیلندر خورجینی خود ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. با توجه به این که مرسدس آ ام گ GT 63 S چهار در کوپه می‌تواند از یک نسخه متفاوت همان پیشرانه ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند، به احتمال زیاد سری Black هم از همین پیشرانه استفاده خواهد کرد.

مرسدس آ ام گ GT سری Black قرار است سال ۲۰۲۰ به بازار بیاید. در واقع مرسدس بنز می‌خواهد این مدل را به عنوان حسن ختامی برای GT روانه بازار کند.

منبع ترجمه: Motor Trend

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar